Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienellä paikkakunnalla on vaikeaa löytää parisuhdetta

Vierailija
29.06.2018 |

Olen nuori mies joka asuu pienellä paikkakunnalla. Täällä ei ole kovin paljon ikäisiäni nuoria naisia joiden kanssa voisin harkita parisuhdetta. Minkälaisia neuvoja teillä palstalaisilla olisi seurustelukumppanin löytämiseksi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Turussa. Kaunis ja mukava nainen on saanut olla lähes aina yksin, ellei jaksa kännisiä takapuolesta nipistelijöitä yms. Kävin ennen paljon paikoissa, töissä, opiskelin, oli harrastuksia ja vaikka mitä. Olen saanut ystäviä, nais- ja jopa miespuolisia. Mutta parisuhde ei näytä olevan mahdollista mitenkään. Melkein olen jo luovuttanut, kun koulussakaan pojat ei niin kiinnostuneet. Varatut miehet on kiinnostuneita, ulkomaalaiset ja hyvin humalaiset, mitä kertonee... No kohta olen ehkä niin vanha, etten muistakaan enää.

Sama juttu urheilijamiehellä joka ei käytä alkoa täältä itä suomesta päin. Täällä naiset haluaa miehiä ketkä juo ja rellestää.

Vierailija
22/23 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole enää nuori, olet jo lähempänä keski-ikää. Ei ihme ettei kukaan kiinnostu, kun vietät kaiken vapaa-aikasi olohuoneen pöydän alla täristen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti kaiketi ainoa mahis....