Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leivotko koskaan vain saadaksesi jotain hyvää?

Vierailija
27.04.2006 |

Eikö olisi fiksumpaa ostaa esim. joku pieni keksipaketti? Olen huomannut että usein leipovat ovat usein lihavia kun sitten syövätkin leipomuksensa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista leipomuksista tietää, mitä niihin on käytetty.

Ja kyllä, leivon saadakseni jotain hyvää.

Vierailija
2/10 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi mä leivon että saan jotain hyvää =) Ja toinen syy on se että tykkään leipomisesta tosi paljon ja esim. tuoreen pullan tuoksu on aivan taivaallinen!

Ja kyllä, olen lihava vaikka en nyt joka viikko leivokaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassahan pitää käydä harva se päivä, ja mä mieluummin pidän tiukkaa linjaa sen kanssa, etten rupeakaan hamstraamaan mitään keksejä, vaikka mieli tekisikin. Leivon kyllä joskus, että saisin jotain hyvää, mutta kynnys siihen, että rupeaa leipomaan ja sotkee keittiön ja näkee sen kaiken vaivan on paljon korkeampi kuin siihen, että poimisi kaupanhyllystä keksipaketin...

Vierailija
4/10 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivon siksi että on mitä tarjota vieraille ja myös siksi että saan jotain hyvää..ja siksi että tykkään leipoa..=) eikai niitä leipomuksia oo pakko ite mosuta...=)

Vierailija
5/10 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikö olisi fiksumpaa ostaa esim. joku pieni keksipaketti? Olen huomannut että usein leipovat ovat usein lihavia kun sitten syövätkin leipomuksensa...

Vierailija
6/10 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaupassahan pitää käydä harva se päivä, ja mä mieluummin pidän tiukkaa linjaa sen kanssa, etten rupeakaan hamstraamaan mitään keksejä, vaikka mieli tekisikin. Leivon kyllä joskus, että saisin jotain hyvää, mutta kynnys siihen, että rupeaa leipomaan ja sotkee keittiön ja näkee sen kaiken vaivan on paljon korkeampi kuin siihen, että poimisi kaupanhyllystä keksipaketin...

Vierailija
7/10 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan leipoo esim. jonkun marjapiirakan ja vetää sen sitten yksikseen napaansa...

Vierailija
8/10 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan syö yksin esim. pellillistä pullia tai tiikerikakkua! Vai uskaltaako joku tunnustaa??

t.3

Vierailija
9/10 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä leivotaan harvoin ja se on etukäteen mietitty (" tehdään sunnuntaina sitten pullaa" ). Lättyjä tehdään useammin, ehkä kerran 2-3 viikossa, kun maito vanhenee. Ne tehdään hetken mielijohteesta, mutta ei makeanhimosta nekään...

Itsellä ei vaan oikein ole makeanhimoa. Miehellä on ja mussuttaa sitten jotain karkkia.

Vierailija
10/10 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai millä logiikalla ne keksit oli parempia kuin leivonnaiset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän