Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko merkki köyhyydestä jos ostaa kirpeltä?

Vierailija
27.04.2006 |

itse oon ahkera kirppiskävijä ja " ylpeä" halvoista löydöistä.

emme kuitenkaan ole ns. " köyhä perhe" jolla ei olisi varaa uuteen kaupasta ostettuun. mieluummin ostan halvan ja hyväkuntoisen kirpputorilta kun uuden ja kalliin kaupasta. kukaan ei kuitenkaan tiedä mistä olen kyseisen vaatteen ostanut ja kauaa ei lapset yhteen vaatekokoon mahdu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei pidä paikkaansa!

Vierailija
2/12 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan koskaan arvaisi, että kirpprilta ne olen ostanut! Sen verran laatukamaa kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ajattelumaailman avarakatseisuudesta tai jotain :)

Vierailija
4/12 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi ostaa toiselle tarpeetonta, mutta käyttökelpoista tavaraa uutta edullisemmalla hinnalla, vaikka olisi rahaa uuteenkin?

Vierailija
5/12 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloja taitaa olla bruttona 5000-6000e/kk

Vierailija
6/12 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin suositaan paljon kirppiksiä.

Minäkin olen aina ylpeä halvoista löydöistäni.

Ei mua nolota yhtään kertoa jollekin, että tuote on ostettu kirppikseltä, eikä kaupoista.

Vierailija
7/12 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä laittaisi lapselleni käytettyä lumppua. näin on näreet!

Vierailija
8/12 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edullisten löytöjen lisäksi myös saalistusvietti saa tyydytystä. Ja keräilen vanhaa lasia, jota on vaikea löytää muualta kuin kalliista antiikkiliikkeistä.

Lapsille löytää kirppikseltä kaikenlaista kivaa pikkurahalla, miksi maksaa kaupassa moninkertaisesti.

Vierailija
9/12 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet ovat yhtä kalliita kuin kaupoissa! Esim. body 2 e, kaupasta saa 3 e, ei todellakaan järkeä.

Vierailija
10/12 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin rikas,kävisin myös kirpputoreilla ostamassa halpoja ja hyväkuntoisia vaatteita. vaikka olisi rahaa,pitää osata ajatella mistä kannattaa maksaa ja kuinka paljon. eli lasten vaatteet kannattaa ostaa joko alennusmyynneistä tai kirpputoreilta.

Vierailija
11/12 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni kirppiksistä on tullut elämäntapa. 20 vuotta harrastanut. Nyt olen vakavarainen ja ei tarvitsisi ehkä siinä mielessä ostaa käytettynä, mutta haluan! Ostan ainoastaan useimmat vaatteet ja ruoat kaupasta.

Tämän viikon saalis:

- 2veelle, ensipyörä, farkut farkkutakki ja lappuhaalarit,ikumpparit ja toiset lappuhaalarit +paitis (kaikki merkkivaatteita) yht: 40e

- senkki ja lavuaari 70e (kaupassa olisi ollut eli 400e)

-tämän viikon huutis tienesti 200e, viime viikolla yli 600e, joten kierrättäminen todella kannattaa (niin monella tapaa)!

Vierailija
12/12 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kirppikset ja mainostivat.

Kaikilla oli jotain myytävää

Yksi juuri kadulle muuttanut perhe osti jotain joka ikiseltä naapurilta osoittaakseen hyväa naapuruutta. Luulivat että jokainen tekee samoin.

Mutta se ei ollutkaan osta naapurisi kamaa päivä vaan avusta kerrostaloa alueen koyhälistoä päivä.