Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko pahimmat alkoholistit pystyvät juomaan?

Vierailija
29.06.2018 |

Joo, tiedetään, kaikkea minäkin pohdin. 😆 Oon vaan aina miettinyt että paljonko hurjimmilla sietokyvyillä ihminen pystyy juomaan yhteensä esim. vuorokaudessa sammumatta?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämättömiä määriä! Itse en pysty millään juomaan viittä keppanatölkkiä enempää yhdellä istumalla. Säälittävää.

Vierailija
22/58 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Join 2-4 päivää viikossa. Ryyppäämisen kulta-aikana yhtenä iltana meni esim. 0.75l viinapullo puoliksi, useampi kalja, siideri ja/tai lonkero ja litran verran hanaviiniä. Aika paljon pieneksi naiseksi. Loppuaikoina toleranssi yllättäen laski, varmaan maksa temppuili. Sitten raitistuin koska en enää kestänyt kännitöppäyksiäni. Olen ihan täysi idiootti humalassa, paras pysyä kokonaan raittiina.

Kuka ihme tälle on antanut alapeukun? Onnittelut raitistumisesta!

Minä ainakin alapeukutin siksi, että tuo määrä on ihan normaali. Minä en juo edes joka kuukausi, mutta kun juon, ei litra viinä muutama bisse ja puoli pulloa viinaa ole vielä mitään. Alkupala suorastaan ennen baariin lähtöä. Ja pieni nainen minäkin.

Sulla taitaa olla useampi maksa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 tölkkiä (0,33 l) kolmosolutta päivässä tai kolme puolen litran pulloa vodkaa (38%) päivässä tai viisi 0,75 l pulloa 12% viiniä.

Vierailija
24/58 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen drinksutellut 80-prosentista raakana.

Ei ollut edes pahaa.

Vierailija
25/58 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen drinksutellut 80-prosentista raakana.

Ei ollut edes pahaa.

Olen siis 55-kiloinen kolmekymppinen nainen.

Vierailija
26/58 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mummo joi 1,5 litraa vodkaa päivässä. Kituutteli 75-vuotiaaksi kuitenkin. Alkoholistiksi luisui kyllä vasta yli 50-vuotiaana.

Vierailija
27/58 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tarvi paljonkaan, maksa paskana, muutamasta ryypystä känni

Vierailija
28/58 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kaiken - työpaikan, auton, talon, muijan ja mukulat.

Vierailija
29/58 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36 tölkkiä (0,33 l) kolmosolutta päivässä tai kolme puolen litran pulloa vodkaa (38%) päivässä tai viisi 0,75 l pulloa 12% viiniä.

Siis ootko tosissas? 🤤 Kyllä kai sitten, huh

..

Vierailija
30/58 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 110-kiloinen pitkä, lihaksikas mies. Läskiäkin toki vähän. Viinaan tottunut, tosin yleensä otan "vain" viinipullon viikonloppuisin. 

Ennätykseni taitaa olla 1 litra viiniä, ravintolassa 5 lonkeroa ja 3 paukkua. 

Nuorempana otin joskus 2 viinipulloa illan aikana. Kaverit väitti että 3, mutta koska en vieläkään pysty vetämään kahta viinipulloa tulematta niin kovaan känniin että paremmasta ei väliä, väitän että he ovat erehtyneet laskuissaan, vaikka myönnän että kovin selkeää kuvaa illan tapahtumista minullakaan ei ollut.

Ei siinä mitään, kerrankos sitä saa opiskelijana juhlia, mutta väitän vain ettei ole mahdollista että vetäisin kolmea viinipulloa illan aikana, varsinkin aikana jolloin olin 25 kg kevyempi. Kaksi menee justiinsa ja justiinsa jos on tarvetta juoda tajunsa kankaalle.

Vierailija
31/58 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..

Oon tosissani. Join tollasia määriä joka päivä vuositolkulla.

Alkossa tai kaljakaupassa kävin joka päivä ja satoja tyhjiä tölkkejä rahtasin jätesäkissä kauppaan bussilla.

Vierailija
32/58 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan käsittämättömiä määriä! Itse en pysty millään juomaan viittä keppanatölkkiä enempää yhdellä istumalla. Säälittävää.

Itse pidän vahvoista oluista, ja tuo alkoholimäärä, viittä keppanatölkkiä vastaava, menee jotain jalkapallomatsia kapakassa katsoessa ilman että humalatila edes tuntuu nousevan. Yksi vahva olut kummallakin puoliajalla, ja yksi vielä pelin jälkeen.

Taitaa olla alkoholinsietokyky jonkun verran noussut, mutta alkoholistina en itseäni pidä. Humalaan asti juon erittäin harvoin, en muista edes milloin viimeksi.

Vierailija
33/58 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäyräkoira pohjiksi ja 20 puolen litran oluttuoppia ravintolassa.

Vierailija
34/58 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa,että ennen todellista romahdusta,kestää suuria määriä alkoholia..sen jälkeen maksan tiltattua riittää muutama kalja niin ollaan tillintallin

Vierailija
35/58 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajattelee tuota nestemäärääkin mitä nuo alkoholia kestävät ihmiset juo, niin luulisi tuo määrä pelkästään nestettä olevan vaarallista kropalle.

Vierailija
36/58 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 23 ja 36 oli siis sama kirjoittaja kuin nro 34.

Vierailija
37/58 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..

Oon tosissani. Join tollasia määriä joka päivä vuositolkulla.

Alkossa tai kaljakaupassa kävin joka päivä ja satoja tyhjiä tölkkejä rahtasin jätesäkissä kauppaan bussilla.

Ok, hurjaa... 🤤 Tuliko "pakkostoppi" (haimatulehdusputki tms?) Stoppi tuli jokatapauksessa tavalla tai toisella kun olet vielä siellä kirjoittamassa? :)

Vierailija
38/58 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faija veti 8v putkeen niin ettei montaa vesiselvää päivää ollut.

Parhaimmillaan useamman viikon putkia niin että aina kun heräsi veti kirkasta viinaa, pirtua niin kauan että sammui uudestaan, viinat kun alkoi loppumaan joutui olemaan sen verran suurinpiirtein selvä että keräsi kaikki kaapit viinaa täyteen ja sitten uudestaan niin kauan kuin viinat riitti tolkku pois.

Vierailija
39/58 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen aikaan irkkasin päivittäin yhdellä kanavalla. Siellä oli yksi alkoholisoitunut jätkä, kerran kännissä mainitsi juoneensa siinä vaiheessa 44 olutta, varmaan jatkoi vielä sen jälkeen.

Vierailija
40/58 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä juon jotain 15 tlk nelosolutta ja yhden punaviinipullon sammumatta. Väkeviä en juo, kun ne on niin arvaamattomia. Muisti menee ja sammuu.

....Niin ja mun piti vielä lisätä että en ole alkoholisti. Juon joka toinen viikko suurinpiirtein.

Jos kykenee juomaan noin paljon ja jos juo alkoholia noinkin usein, kannattaisi kyllä miettiä omia juomatottumuksia aika vakavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän