Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein leikkautat tai värjäät hiuksiasi tai ripset ja kulmasi?

Vierailija
29.06.2018 |

Kuinka usein leikkautat tai värjäät hiuksiasi, ripsiäsi tai kulmiasi? Mitä muuta teet säännöllisesti näyttääksesi huolitellulta?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten leikkaus ja väri 5-6 viikon välein kampaajalla. Pakko kun ohuet, tottelemattomat lyhyet hiukset. Kulmat värjään itse ehkä parin-kolmen kuukauden välein.

Vierailija
22/34 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset leikkautan ja värjäytän 7-8 vkon välein, kesällä voi olla pitempikin tauko. Kulmat värjäytän/muotoilutan parin kuukauden välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kampaajalla 2-5 kuukauden välein laittamassa vaaleita raitoja ja leikkuuttamassa. Värjään itse kulmani ja ripseni noin kerran kuussa. Kävisin silloin tällöin laittamassa ripsipermanentin, jos se olisi vähän halvempaa.

Vierailija
24/34 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni siskoni leikkaa aina kun muistan pyytää, viimeksi varmaan lokakuussa. Hiuksiani en värjäile.

Ripsiäkään en kestovärjää, käytän ripsaria.

Kulmat värjään itse 2-3 viikon välein kotona.

Vierailija
25/34 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset leikkautan kerran tai kaksi vuodessa. Hiuksia en värjää. Kulmat ja ripset värjäytän kerran kuussa, ja samalla kulmat nypitään.

Vierailija
26/34 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset on olleet pitkät ja aika paksutkin teinivuosista asti enkä malta tehdä niille enää värjäystä. Latvoja tasoitellaan pari-kolme kertaa vuodessa. Kulmia vähän nypin ja siistin tarpeen vaatiessa, ripsiä tulee käännettyä melki joka päivä 

Vierailija
27/34 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan värjää mitään, itse leikkaan hiukseni ja nypin kulmakarvani.

Vierailija
28/34 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan hiukset kerran tai kaksi vuodessa, en värjää. Kaunis pähkinänruskea sävy luonnostaan, hiukset tuuheat, tummakarvat tummat. Kulmakarvat nypin itse kun viitsin.

Vierailija
29/34 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan harmaat piiloon, joten värjään aina kun järkytyn harmaasta peilikuvasta. Muutoin minulle on ihan sama, miltä näytän. Luonnonkihara tukka sojottaa joka tapauksessa aina ihan vikasuuntaan. Värjäytän kampaajalla, koska tukkani on sellainen superpehko, että siihen uppoaa kolminkertainen satsi väriainetta ja sitä on vaikea itse saada tasaisesti päähän.

Samaan hyömyyn vetäisen kampaajalla ripset ja kulmat.

Eli ehkä noin 3-4 kuukauden välein. Olen tässä suhteessa vähän laiska. En myöskään jaksa ollenkaan meikata kestoväriä lukuun ottamatta enkä käytä merkkivaatteita. Minulle riittävät neutraalin väriset, joustavat ja pehmeät markettivaatteet.

Vierailija
30/34 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kahdesti vuodessa kampaajalla tasoittamassa latvaa ja ottamassa raidat. Kulmakarvoja nypin joka aamu jos tarvitsee. En värjää ripsiä tai kulmia vaan meikkaan ne.

Vierailija
31/34 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käyn max. kerran vuodessa, nyt en ole käynyt pariin vuoteen ollenkaan. Pitkät ja paksut, luonnonkiharat hiukset. Kotona värjään, jos siltä tuntuu. Ehkä käyn tänä vuonna vielä leikkauttamassa ihan vaan vaihtelun vuoksi.

Kulmat olen käynyt muotoiluttamassa kahdesti elämässäni, muuten en niitä nypi eikä ole koskaan värjätty, siistit, kauniit ja hyvän väriset luonnostaan.

Kestovärin otin ripsiin kerran, en huomannut mitään eroa värjäämättömiin, joten siihen jäi. Ripsivärillä saa paremman tuloksen.

Vierailija
32/34 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy koskaan kampaajalla tai missään kauneushoidoissa.

Olen leikannut hiukseni itse kahdeksan vuoden ajan (puolipitkä tai polkka) ja hiustenvärjäämisen lopetin jo lukiossa, samoin kuin rusketuksen tavoittelemisen. Totesin että olen sitä miltä juuri minun kuuluukin näyttää, kalpeana ja vaaleana. Lisäksi minua viehättää kaikki DIY kauneuden ja hiusten suhteen, enkä halua että ulkomuotoni on riippuvainen mistään hoidoista ja käynneistä.

Olen huolitellun näköinen ja saan siitä aika usein kommentteja. Laitan hiukseni, teen kampauksia, meikkaan, lakkaan kynnet, kuorin ja kosteutan ihoa, mitä näitä nyt on...

Vierailija
33/34 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmia en todellakaan ole värjännyt ikinä. Ihan riittävän tummat, niin että jos ei nypi alkaa näyttää oudolta. Ja olen siis muuten hyvin vaalea. Nypin ne kun alkaa näyttää, että leviävät.

Ripset olen värjännyt paristi elämässäni. Mulla on todella pitkät ripset enkä halua väriä alaripsiin, koska alan näyttää pandalta. Joku onnistui paremmin, joku huonommin laittamaan vain yläripsiin. Totesin homman ihan turhaksi ja lopetin.

Värjään iotse hiukset parin kuukauden välein ja käyn leikkauttamassa ehkä 6 kk välein. Perusmalli, olkapäille. Helppo leikata, eikä haittaa vaikka vähän kasvaa. Mulla on todella paksu tukka, nuorempana ohennutin sitä kampaajalla, nykyään en enää jaksa.

Ja vaikka nyt kuulostaa että täydellinen tyyppi niin juu ei. Vartalo on mun heikko kohta. Lihon todella helposti enkä todellakaan ole mitenkään timmi vaikka olen entinen huippu-urheilija.

Vierailija
34/34 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-8 vkon välein kampaajalla väri ja leikkaus. Kosmetologilla kasvohoito  ja kulmat myös parin kuukauden välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan