Tää on niin ihana video, jossa Poncho koira elvyttää ihmistä <3
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ihan sööttiä joo mutta ei näytä kovin oikeaoppiselta painelulta, onko tuosta mitään hyötyä..?
No en tiedä, tuskinpa varmaan, mutta yritys hyvä. -ap
Niin kuse on harjoituksesta, ei oikeasta tilanteesta.
Voipi auttaa, jos on vaikka tukehtunut ruokapalaan.
Kaffepulla kirjoitti:
Ihana! Saisi tulla elvyttämään mua milloin vain!
Sillä oli ihana pieni sininen poliisin hälärilamppukin selässä.
Ootteko koskaan kokeillut, mitä teidän koira tekee jos leikit kuollutta? Mä olen ja koira tosiaan paineli tassuilla rintakehääni, painoi kuononsa kasvoihini ja taas pumppausta rintaan. Lopulta koira asettui kylkeeni vasten makuulle, kuono kaulani päällä. Koira oli sillon 1v.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko koskaan kokeillut, mitä teidän koira tekee jos leikit kuollutta? Mä olen ja koira tosiaan paineli tassuilla rintakehääni, painoi kuononsa kasvoihini ja taas pumppausta rintaan. Lopulta koira asettui kylkeeni vasten makuulle, kuono kaulani päällä. Koira oli sillon 1v.
Onneksi pumppasi vain rintaa. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pumppasi vain rintaa. ;D
Senkin pervo:) Johan olis testi loppunut lyhyeen jos narttukoira olis emäntäänsä yrittänyt pumpata muualta.
Vierailija kirjoitti:
Samantyyppistä käyttäytymistä havaitsin omilla koirillanikin aikoinaan. Yhden narttukoirani jouduin mökillä laittamaan lukitun oven taa uintini ajaksi, koska se muuten tuli kiskomaan minut uimapuvusta kiinni pitäen rannalle!
Tämä on koiraperheenelämä. Yleensä hypitään nelinjaloin aamuisin päällä. Työnnetään märkää turpaa suoraan nenään ja suuhun. Nuuskutetaan korvan takana. Puhun nyt koirasta enkä miehestä. Miehestä ei ole mihinkään aamuisin.
Ihan sööttiä joo mutta ei näytä kovin oikeaoppiselta painelulta, onko tuosta mitään hyötyä..?