MIEHET: listataan täydellisen naisen kriteerit ! !
Naisilla on aina pitkä lista kriteereitä joita ne vaatii seurustelukumppaneiltaan, potentiaalisilta elämänkumppaneiltaan. Ainakin sata toinen toistaan typerämpää kriteeriä ja jos mies ei täytä niitä kaikkia niin mies ei kelpaa. Aivan naurettavaa. Minulla on naiselle ollut aina vain yksi kriteeri: minun täytyy pitää hänestä. Mutta nyt minä vihdoin viimein päätin että on aika miestenkin tehdä naiskumppanikriteerit! Luetellaan!
Minä aloitan:
1. NAINEN EI KÄYTÄ MEIKKIÄ, EI YHTÄÄN, EI KOSKAAN.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
160-170 cm
B/C tissit jotka eivät roiku
Normaali peppu
Innie pimppi
Vähintään maisteri (ei humanisti)
Vähintään 4k brutto
Max 30v
Ei someta
Ei äänestä vihervasureita
Ei tatuointeja
Ei lävistyksiä (korvikset ok)
Hoikka
Perillä päivän asioista
Hyvä yleistieto
Luulisi olevan jonoksi asti sulla näitä.
M35 kirjoitti:
Ihanne ois nainen joka pitäis juuri minusta, ei petä kuten en minäkään. Luotettava, välittävä, tykkäis harrastaa mun kanssa esim liikuntaa, kokkailua, yms. Tykkää pussailusta, läheisyydestä. Ei ole kokoajan menossa johonkin, että viihtyis myös kotona.Plussaa jos on nätti, ei hirveästi ylipainoa. Mun ikäinen suunnilleen.
Harmi etten itse ole mikään saalis :D
Kuulostat aikas ihanalta..
mut jatkakaa!
- hauska ja rento, ei stressaa asioilla
- ei palvo materiaa, kuten autoa ja merkkitavaroita
- ei käy töissä
- ei vaadi ahneuksissaan mieheltä työssäkäyntiä/työnhakua
- vastustaa uskontoa
- vastustaa nationalismia/isänmaallisuutta
- vastustaa persuja, kokkeileita ja kepulaisia
- vastustaa kommunismia
- ei ole absolutisti
En osallistu tällaiseen kiusaamiseen. Makuja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. On meitä olemassa, mutta yleensä jo varattuja. Tsemppiä.
Ei varattu tarkoita laadukasta. Katsopa vaikka kaupassa naisia miestensä kanssa, moniko on kaunis tai edes nätti? Niinpä, ei kovin moni. Moni ruma tuttavanikin löytää aina helposti uuden miehen. Se että on kelvannut jollekin ei kerro mitään sen ihmisen ominaisuuksista. Inhoan tuota sanontaa "parhaat on varattuja", kun se ei ole edes paikkansa pitävä.
Hah, kateellisen kitinää. Laadukas tarkoittaa sinulle vain hyvää ulkonäköä, mutta järkytän nyt pikku maailmaasi toteamalla, että parisuhde ei kanna pitkälle pelkällä ulkonäöllä. Loppujen lopuksi kaikki miehet haluavat naisen jolla on aivot, ja jonka kanssa on hauskaa. Ja seksi pelaa. Ulkonäkö on toissijaista. Kukaan ei halua elämän kestävään parisuhteeseen pinnallisen bimbon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, rikas ja halukas. Siinäpä se lista.
Valitse kaksi, kolmatta et saa...Eli mistä luopuisit ihannenaisesi kohdalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, rikas ja halukas. Siinäpä se lista.
Valitse kaksi, kolmatta et saa...Eli mistä luopuisit ihannenaisesi kohdalla?
Rikas ja kaunis. Ei huolta huomisesta ja lapset saisivat hyvät geenit. En ole erityisen halukas itsekään.
"No vaikka älykäs, iso perse ehkä."
Vierailija kirjoitti:
- hauska ja rento, ei stressaa asioilla
- ei palvo materiaa, kuten autoa ja merkkitavaroita
- ei käy töissä
- ei vaadi ahneuksissaan mieheltä työssäkäyntiä/työnhakua
- vastustaa uskontoa
- vastustaa nationalismia/isänmaallisuutta
- vastustaa persuja, kokkeileita ja kepulaisia
- vastustaa kommunismia
- ei ole absolutisti
Rasismin unohdin mainita. Rasisti ei saa olla.
Kykenee ampumaan pingispalloja
Saa toisen jalan suoraksi kohti kattoa yhdellä jalalla seisten
Joogaa alasti kotona
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllisesti kurvikas, niin että tissiä, persettä ja reittä löytyy. Luonteeltaan vahva sekä itsevarma nainen, joka on rehellinen ja luotettava niin mulle, kuin omille ystävilleen. Osaa keskustella asioista. Ei ota paskaa niskaan keneltäkään vaan osaa näyttää tarvittaessa kaapin paikan. Hyvä huumorintaju positiivisuus ja iloisuus on myös ominaisuuksia, joista pidän kaikissa ihmisissä. Plussaa myös siitä jos on seksuaalisestikin tosi varma ja tietää mitä haluaa sängyssä ja osaa myös sitä vaatia.
Täällä olen, tule ja puserra!😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllisesti kurvikas, niin että tissiä, persettä ja reittä löytyy. Luonteeltaan vahva sekä itsevarma nainen, joka on rehellinen ja luotettava niin mulle, kuin omille ystävilleen. Osaa keskustella asioista. Ei ota paskaa niskaan keneltäkään vaan osaa näyttää tarvittaessa kaapin paikan. Hyvä huumorintaju positiivisuus ja iloisuus on myös ominaisuuksia, joista pidän kaikissa ihmisissä. Plussaa myös siitä jos on seksuaalisestikin tosi varma ja tietää mitä haluaa sängyssä ja osaa myös sitä vaatia.
Täällä olen, tule ja puserra!😍
Puserra mitä?
Vierailija kirjoitti:
Tuo olutta sohvalle.
Juoko sohva paljon olutta?
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Ihanne ois nainen joka pitäis juuri minusta, ei petä kuten en minäkään. Luotettava, välittävä, tykkäis harrastaa mun kanssa esim liikuntaa, kokkailua, yms. Tykkää pussailusta, läheisyydestä. Ei ole kokoajan menossa johonkin, että viihtyis myös kotona.Plussaa jos on nätti, ei hirveästi ylipainoa. Mun ikäinen suunnilleen.
mut jatkakaa!
Kiitos ja kumarrus, nyt baariin katseleen ajattelisiko joku samoin!
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
mut jatkakaa!
Kiitos ja kumarrus, nyt baariin katseleen ajattelisiko joku samoin!
Ei ajatelleet 🤣
On yhden miehen nainen, ensimmäinen kerta hääyönä, normaalipainoinen, luonteeltaan hyvätapainen, kiltti ja nöyrä. Avot!
Ylöös