MIEHET: listataan täydellisen naisen kriteerit ! !
Naisilla on aina pitkä lista kriteereitä joita ne vaatii seurustelukumppaneiltaan, potentiaalisilta elämänkumppaneiltaan. Ainakin sata toinen toistaan typerämpää kriteeriä ja jos mies ei täytä niitä kaikkia niin mies ei kelpaa. Aivan naurettavaa. Minulla on naiselle ollut aina vain yksi kriteeri: minun täytyy pitää hänestä. Mutta nyt minä vihdoin viimein päätin että on aika miestenkin tehdä naiskumppanikriteerit! Luetellaan!
Minä aloitan:
1. NAINEN EI KÄYTÄ MEIKKIÄ, EI YHTÄÄN, EI KOSKAAN.
Kommentit (59)
Kaunis, rikas ja halukas. Siinäpä se lista.
Vierailija kirjoitti:
Hengittää
Ja mieluiten ilman rohinaa, jos mahdollista. Jos rohisee, niin ei sitten ainakaan tule ihan liki. Ja jos tulee, niin sitten olisi hyvä laittaa jotain taustamusiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja hoikka, isot rinnat ja kiinteä peppu. Ei mitään Kardashian -laardiperseitä, kiitos. Huumorintajuinen, iloinen ja naisellinen. Maailman asioita seuraava, mutta ei mikään aktivisti-kettutyttö. Mielenkiintoinen työpaikka, koulutus ja ystäväpiiri. Sosiaalinen, pitää matkailusta ja haluaa kokeilla uusia ruokia ja juomia. Arvostaa taiteita ja kulttuuria ja osaa keskustella niistä. Ei roiku loputtomasti somessa ja lähetä herutuskuvia instagramiin. Itsenäinen nainen mutta pitää henkisesti vahvoista miehistä.
Ottaisin sinut, jos tulisit vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo olutta sohvalle.
Ryyppäävä sohva, joka sitten aina märkä.
Tekstejänne lukiessa tulee paha olo. Uskon, että tilanne toistuu, jos teidät näkee.
Vierailija kirjoitti:
DD-kuppi minimi.
Lisäyksenä, ei tartte olla tiimalasi eli saa olla lihaa luitten ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Juu. On meitä olemassa, mutta yleensä jo varattuja. Tsemppiä.
Täydellinen nainen ei tee tällaisia kommentteja.
Ihanne ois nainen joka pitäis juuri minusta, ei petä kuten en minäkään. Luotettava, välittävä, tykkäis harrastaa mun kanssa esim liikuntaa, kokkailua, yms. Tykkää pussailusta, läheisyydestä. Ei ole kokoajan menossa johonkin, että viihtyis myös kotona.Plussaa jos on nätti, ei hirveästi ylipainoa. Mun ikäinen suunnilleen.
Harmi etten itse ole mikään saalis :D
Vierailija kirjoitti:
Tekstejänne lukiessa tulee paha olo. Uskon, että tilanne toistuu, jos teidät näkee.
Ei rustaa em. tekstejä av:lle.
Ulkonäöllisesti kurvikas, niin että tissiä, persettä ja reittä löytyy. Luonteeltaan vahva sekä itsevarma nainen, joka on rehellinen ja luotettava niin mulle, kuin omille ystävilleen. Osaa keskustella asioista. Ei ota paskaa niskaan keneltäkään vaan osaa näyttää tarvittaessa kaapin paikan. Hyvä huumorintaju positiivisuus ja iloisuus on myös ominaisuuksia, joista pidän kaikissa ihmisissä. Plussaa myös siitä jos on seksuaalisestikin tosi varma ja tietää mitä haluaa sängyssä ja osaa myös sitä vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Hengittää
Haittaako jos vinkuu välillä?
t:astmanen
Tärkein on muhkea, pyöreä ja täyteläinen perse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DD-kuppi minimi.
Lisäyksenä, ei tartte olla tiimalasi eli saa olla lihaa luitten ympärillä.
Luulitko tiimalasin tarkoittavan laihaa ,vai mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Juu. On meitä olemassa, mutta yleensä jo varattuja. Tsemppiä.
Ei varattu tarkoita laadukasta. Katsopa vaikka kaupassa naisia miestensä kanssa, moniko on kaunis tai edes nätti? Niinpä, ei kovin moni. Moni ruma tuttavanikin löytää aina helposti uuden miehen. Se että on kelvannut jollekin ei kerro mitään sen ihmisen ominaisuuksista. Inhoan tuota sanontaa "parhaat on varattuja", kun se ei ole edes paikkansa pitävä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja hoikka, isot rinnat ja kiinteä peppu. Ei mitään Kardashian -laardiperseitä, kiitos. Huumorintajuinen, iloinen ja naisellinen. Maailman asioita seuraava, mutta ei mikään aktivisti-kettutyttö. Mielenkiintoinen työpaikka, koulutus ja ystäväpiiri. Sosiaalinen, pitää matkailusta ja haluaa kokeilla uusia ruokia ja juomia. Arvostaa taiteita ja kulttuuria ja osaa keskustella niistä. Ei roiku loputtomasti somessa ja lähetä herutuskuvia instagramiin. Itsenäinen nainen mutta pitää henkisesti vahvoista miehistä.
Jotenkin "kuminen" lista.
160-170 cm
B/C tissit jotka eivät roiku
Normaali peppu
Innie pimppi
Vähintään maisteri (ei humanisti)
Vähintään 4k brutto
Max 30v
Ei someta
Ei äänestä vihervasureita
Ei tatuointeja
Ei lävistyksiä (korvikset ok)
Hoikka
Perillä päivän asioista
Hyvä yleistieto
Kylläpäs on hieno kaunis nainen muodostumassa täällä kaikkien näiden kriteereiden tuloksena. Itse painottaisin eniten juurikin tälläsiä elämänvalinta-kriteereitä niinkuin tuo ylläoleva lainaamani, että mitä se oikein elämältään tahtoo. Niihin keskityn kun naisia tapaan. Nuo ulkonäköjutut ja meikkaamiset ei oo niin tärkeitä. Meikatkoon jos tahtoo, kunhan ei tahdo naimisiin! ;)