MIEHET: listataan täydellisen naisen kriteerit ! !
Naisilla on aina pitkä lista kriteereitä joita ne vaatii seurustelukumppaneiltaan, potentiaalisilta elämänkumppaneiltaan. Ainakin sata toinen toistaan typerämpää kriteeriä ja jos mies ei täytä niitä kaikkia niin mies ei kelpaa. Aivan naurettavaa. Minulla on naiselle ollut aina vain yksi kriteeri: minun täytyy pitää hänestä. Mutta nyt minä vihdoin viimein päätin että on aika miestenkin tehdä naiskumppanikriteerit! Luetellaan!
Minä aloitan:
1. NAINEN EI KÄYTÄ MEIKKIÄ, EI YHTÄÄN, EI KOSKAAN.
Kommentit (59)
Vyötärö-lantio suhteen oltava kunnolla erottuva, mielummin pehmeä muodoiltaan kuin luiseva.
Huumorintajuinen! Tätä ei voi liikaa korostaa.
Kiltti, rehellinen, luotettava, muodokas, seksistä pitävä.
No siinä ne tärkeimmät.
Sillä oli lapsi (tai se oli vähintäänkin raskaana) ja se lapsi kuoli.
Jaaha, se on viikonloppu tulossa ja palstamies taas valmiiksi ahdistuneena siitä, että muut saavat, hän ei.
Pitkä ja hoikka, isot rinnat ja kiinteä peppu. Ei mitään Kardashian -laardiperseitä, kiitos. Huumorintajuinen, iloinen ja naisellinen. Maailman asioita seuraava, mutta ei mikään aktivisti-kettutyttö. Mielenkiintoinen työpaikka, koulutus ja ystäväpiiri. Sosiaalinen, pitää matkailusta ja haluaa kokeilla uusia ruokia ja juomia. Arvostaa taiteita ja kulttuuria ja osaa keskustella niistä. Ei roiku loputtomasti somessa ja lähetä herutuskuvia instagramiin. Itsenäinen nainen mutta pitää henkisesti vahvoista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö-lantio suhteen oltava kunnolla erottuva, mielummin pehmeä muodoiltaan kuin luiseva.
Huumorintajuinen! Tätä ei voi liikaa korostaa.
Löysit mut :) Tumma ja tulinen tiimalasi olen, seuraa vailla :)
Strippaa säännöllisesti ja vähintään kerran viikossa tankotanssia.
Kulkee kotona hehkeissä alusvaatteissa.
Ei laiskottele kesämökillä vaan tekee keittiötyöt ja huolehtii porukan muonituksesta 👍
Juu. On meitä olemassa, mutta yleensä jo varattuja. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei laiskottele kesämökillä vaan tekee keittiötyöt ja huolehtii porukan muonituksesta 👍
Mikset hanki kotiapulaista
Ei käytä av-palstaa, ei edes tiedä mikä tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Juu. On meitä olemassa, mutta yleensä jo varattuja. Tsemppiä.
Ei mene "varatuksi", ei mene parisuhteeseen, ei mene naimisiin.
Ei tahdo lapsia tai vaikka tahtoisikin niin ryhtyy sitten rehellisesti yksinhuoltajaksi eikä vaadi jotain miestä mukaan huoltamaan.
2. ISOT TISSIT