Pitkät hiukset ja kesä
Miten te laitatte hiuksianne kun ulkona on lämmin? Varsinkin jos hiukset on tosi paksut ja pitkät pidättekö niitä yleensä kiinni jotenkin vai mieluummin auki?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tähän tyyliin olen laittanut omiani, pysyy hyvin tuulisellakin säällä, ei kuumota, voi koristella tarpeen mukaan vaikka kukilla tms.
Tosi ihana! Kiitti linkistä - ap
Vierailija kirjoitti:
Sama. Oon ollut kaupan kassalla duunissa koko kesän ja päivittäin tulee joku mummo joka kehuu tai sit pikkutytöt kysy kerran "onks sun tukka aito" :D Ja sit yhtenä päivänä tuli yks tosi hellyyttävä vanha rouva lapsenlapsen kaa "eikös tuo kassaneiti näytä ihan prinsessalta" ja se tyttö ehkä jotain 3v tuijotti mua ja sit sano "joo" sille mummollensa :) Mä kans vaan hämmentyneenä kiitän ja pakostakin sitä varmaan hymyilee...
Apua! Ihana! :) - ap
Hiukseni ovat aina letillä tai nutturalla paitsi kotona auki.
Auki tietenkin. En nää siinä mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin saa. Mä vaan siltiki tykkään eniten mun hiuksista auki. Oikeestaan aika huvittavaakin kun ne kasvoi yli puolen selän niin sukulaiset alkoi kehumaan niitä ja kaupassa joskus ihan tuntemattomatkin sanoo jotain kivaa. Mä vaan punastelen ja kiittelen nolona kun en oo tottunut siihen että kehutaan tolleen. Kehutaanko teidän muiden tukkaa ja miten te siihen reagoitte?
Varmaan kehuttaisiin jos pitäisin auki ja sievästi. Se ei vaan kiinnosta minua, pidän lettini kiinni kun olen ulkona. Kotona sitten auki. Tukkani on omaksi ilokseni ja ihan sama mitä muut ajattelevat nutturastani.
Ihmiset kommentoivat aika usein pitkiä hiuksia, mutta omalla kohdallani jotenkin hellyyttävin kehu oli joltain varhaisteinipoijalta, joka pyöräili ohitseni ja hiukkasi "vau, aika siisti tukka". Silloin mulla oli just hiukset auki. Yleensä sen ikäiset pojat eivät juuri kehuja jakele ulkonäöstä. Ainakaan tämmöiselle kolmekymppiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kommentoivat aika usein pitkiä hiuksia, mutta omalla kohdallani jotenkin hellyyttävin kehu oli joltain varhaisteinipoijalta, joka pyöräili ohitseni ja hiukkasi "vau, aika siisti tukka". Silloin mulla oli just hiukset auki. Yleensä sen ikäiset pojat eivät juuri kehuja jakele ulkonäöstä. Ainakaan tämmöiselle kolmekymppiselle naiselle.
Kehut on kyl tosi kivoja :) Varsinkin silloin kun hiukset on vaan auki eikä mitenkään hienosti laitettuna. -ap
Vierailija kirjoitti:
Leikkautin ne.
Itse en halua. Lisää vinkkejä ja videolinkkejä kesäkampauksista otetaan vastaan. :) - ap
Tähän tyyliin olen laittanut omiani, pysyy hyvin tuulisellakin säällä, ei kuumota, voi koristella tarpeen mukaan vaikka kukilla tms.