Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan älytön ikävä jo nyt...

Vierailija
28.06.2018 |

Minun salarakas on lomalla eikä nyt pystytä yhteyttä pitämään tai näkemään, ikävä on jo ihan älytön vaikka tiistaina on nähty. Nyt menee ainakin kolme viikkoa ettei voida edes soitella, mitenhän minä pärjään?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, samassa tilanteessa!! Ihan peeseestä tää loma-aika!

Vierailija
22/50 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos te ihan tosissanne rakastatte toisianne, tuo voi johtaa johonkin isompiin toimiin. Ja jos kyse on vaan seksistä, sen voi hoitaa muutenkin.

Eihän nämä mitään muuta rakasta kuin itseään. Ero(t) olisi jo otettu jos tosimielellä oltaisiin liikkeellä. Vaihtelu ja jännitys kyllä kelpaa, mutta puolisolle sitä ei sallita. Nämä on niin nähtyjä tapauksia ja hyvin ei tule tämäkään päättymään.

Mistä tiedät miten tämä tulee päättymään? Tosimielellä ei olla liikkeellä vaikka vahvoja tunteita onkin.

Aivan, seksissä tarvitaan vahvoja tunteita. Sitä ei mies pysty muuten harrastamaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotusta tilanteeseen tuo 1-2 salarakasta lisää, hommaa lisäksi lisätyö niin elämästäsi tulee riittävän kiireistä. Omille ystäville pitää varata aikaa, he jäävät vaikka salarakkaat vaihtuvat.

Vierailija
24/50 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on hyvä hetki miettiä onko tämä leikkimielinen vahvojen tunteiden salarakkaussuhde oikeasti se mitä haluat.

Eikö olisi kiva jos ensi kesänä voisit tehdä lomasuunnitelmia sellaisen ihmisen kanssa joka oikeasti niitä kanssasi haluaa tehdä ja päivänvalossa toteuttaa.

Vierailija
25/50 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät naiset suostuko näiden ukkomiesten avioliittojen piristäjäksi! Heillä menee paremmin oman eukon kanssa kun saa välillä paneskella ja leperrellä toiselle naiselle. Nämä on niin nähty!!

Näiden ukkojen lässytyksiä moni erehtyy luulemaan aidoksi tunteeksi mutta se ei valitettavasti ole totta, seksin perässä he ainoastaan ovat ja heillä ei kyllä ole aikomustakaan jättää omaa perhettään. 

Suotta tuhlaatte näihin äijiin aikaanne, eivät todellakaan ole sen arvoisia!

Vierailija
26/50 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, olen itsekin naimisissa, molemmat me sitä piristystä ja perhosia vatsanpohjassa kaivataan!

Pitkän avioliiton aikana vaan kaipaa muutakin, mutta sitähän te mammat pelkäätte, että miehellänne olisi muutakin kuin ankeutta ja velvollisuuksia teidän kanssanne tästä ikuisuuteen. Ei se teiltä ole pois, jos toinen saa jostain virtaa jatkaa niistä perhevelvollisuuksistaan huolehtimista, päinvastoin. Mutta sitähän te ette tajua. Vai pelottaako kuitenkin, jos se palvelija ja rahoittaja siitä lähtisi?

Vierailija
27/50 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat salarakkaan salarakkaan lähikapakasta!

Vierailija
28/50 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki toinen salarakas loman ajaksi.

Tai mitä jos yrittäisit hankkia ihan oikean rakkaan, jolle olet numero 1?

Siis mulla on aviomies, ei tarvitse siis toista salarakasta hommata.

Vierailija
29/50 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä on niiiiiin paljon pielessä, kun jaksaa omaa perhearkeaan sen voimalla, että buustaa itsetuntoaan muualla. Kannattaisi erota niin sitten voi paneskella miten sattuu.

Miksi olla ihmisen kanssa, jota ei arvosta ja rakasta niin paljon, että pystyy tekemään hänelle noin.

Vierailija
30/50 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette voi viestitellä lomankin aikana? Itsellä sama tilanne edessä, mutta aiomme kyllä viestitellä koko loman ja mies haluaisi tavatakin, mutta minä en.

Mies viettää varmaan suurimman osan lomasta perheensä kanssa niin silloin ei yleensä hirveästi pystytä yhteyttä pitämään.

Miksi ette? Jos mies on elämäsi rakkaus ja sinä hänen, perhe on vain hidaste, ei este.

Ei me kumpikaan olla eroamassa, ja siksi ei vapaa-ajalla juurikaan yhteyttä pidetä ettei jäädä kiinni.

Vierailija
31/50 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette voi viestitellä lomankin aikana? Itsellä sama tilanne edessä, mutta aiomme kyllä viestitellä koko loman ja mies haluaisi tavatakin, mutta minä en.

Mies viettää varmaan suurimman osan lomasta perheensä kanssa niin silloin ei yleensä hirveästi pystytä yhteyttä pitämään.

Miksi ette? Jos mies on elämäsi rakkaus ja sinä hänen, perhe on vain hidaste, ei este.

Ei me kumpikaan olla eroamassa, ja siksi ei vapaa-ajalla juurikaan yhteyttä pidetä ettei jäädä kiinni.

Miksi sitten täällä uliset? Elä nyt sitä ihanaa perhe-elämääsi kun olet niin paljon virtaakin siihen saanut. Mitäs muuten tykkäisit, jos ukkosi lykkisi toista naista myös työpaikallaan saadakseen jännitystä ja voimaa perhe-elämään? Ihan ok sulle? Pitäisi ainakin olla.

Vierailija
32/50 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki olettaa että olen itse vapaa joka itkee ja odottaa että ukkomies eroaa?

Olen varattu eikä meillä ole mitään tarkoitusta erota, ei minulla eikä tällä miehellä keneen minulla on suhde.

Vierailija
33/50 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllä on niiiiiin paljon pielessä, kun jaksaa omaa perhearkeaan sen voimalla, että buustaa itsetuntoaan muualla. Kannattaisi erota niin sitten voi paneskella miten sattuu.

Miksi olla ihmisen kanssa, jota ei arvosta ja rakasta niin paljon, että pystyy tekemään hänelle noin.

Siis tekemään kaikkensa, että jaksaa huolehtia velvollisuuksistaan? Ja mitä se puolisoa haittaa, mitä se ei tiedä? 

Kuulkaas mammat, teidän monen kanssa ollaan yhdessä vain niiden lasten ja taloudellisten seikkojen takia. 

Vierailija
34/50 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison velvollisuus on tukea sinua.

Vierailija
35/50 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten täällä uliset? Elä nyt sitä ihanaa perhe-elämääsi kun olet niin paljon virtaakin siihen saanut. Mitäs muuten tykkäisit, jos ukkosi lykkisi toista naista myös työpaikallaan saadakseen jännitystä ja voimaa perhe-elämään? Ihan ok sulle? Pitäisi ainakin olla.

Tietenkin se olisi minulle ok jos mies jotain kävisi lykkimässä, ei haittaisi.

Ja miksikö täällä asiaa ulisen? En oikein voi miehelle tai ystävillekään ikävää itkeä.

Vierailija
36/50 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa useamman vuoden... Joku aika sitten avasin silmäni ja tajusin että minulla ei ole hälle mitään merkitystä oikeasti. Hän vain käyttää minua oman itsetuntonsa nostattamiseen ja ajankuluksi.

Ja minä hölmö menin rakastumaan.... No. Elämä opettaa :(

Vierailija
37/50 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tekemään kaikkensa, että jaksaa huolehtia velvollisuuksistaan? Ja mitä se puolisoa haittaa, mitä se ei tiedä? 

Kuulkaas mammat, teidän monen kanssa ollaan yhdessä vain niiden lasten ja taloudellisten seikkojen takia. 

Heh, eipä olla. Lapset aikuisia ja ollaan velattomia, avioehto löytyy. Ovesta voi lähteä milloin tahansa, mutta paluuta ei ole.

Vierailija
38/50 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella säälittävää nämä kulissi liitot missä paneskellaan muiden kanssa ja haetaan jännitystä elämään! Eikö ole sen verran "munaa" että ensin erotaan ja sitten tehdään mitä lystää ja naidaan vapaasti pitkin ja poikin. Itse osasin lähteä,onneksi, loppuun eletystä avioliitosta ja sitten vasta aloin katella uutta kaveria! 

Ja en ole eroa katunut. Mitä järkeä on liitossa jossa kaivataan jotain muuta ja ikävöidään toista vaikka oma vieressä?! Ei mitään järkeä!   t. onnellinen eronnut vapaa nainen

Vierailija
39/50 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun salarakas äijäs taida kovin kummoinen olla kun kaltaisesi hömelön kanssa haluaa painiskella...

Vierailija
40/50 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se halua olla kanssasi. Muuten se olisit sinä joka olisi lomalla. Anna kun arvaan on sinulle sanonut että jättää puolisonsa?