Ihan älytön ikävä jo nyt...
Minun salarakas on lomalla eikä nyt pystytä yhteyttä pitämään tai näkemään, ikävä on jo ihan älytön vaikka tiistaina on nähty. Nyt menee ainakin kolme viikkoa ettei voida edes soitella, mitenhän minä pärjään?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette voi viestitellä lomankin aikana? Itsellä sama tilanne edessä, mutta aiomme kyllä viestitellä koko loman ja mies haluaisi tavatakin, mutta minä en.
Mies viettää varmaan suurimman osan lomasta perheensä kanssa niin silloin ei yleensä hirveästi pystytä yhteyttä pitämään.
Miksi ette? Jos mies on elämäsi rakkaus ja sinä hänen, perhe on vain hidaste, ei este.
Ei me kumpikaan olla eroamassa, ja siksi ei vapaa-ajalla juurikaan yhteyttä pidetä ettei jäädä kiinni.
Miksi sitten täällä uliset? Elä nyt sitä ihanaa perhe-elämääsi kun olet niin paljon virtaakin siihen saanut. Mitäs muuten tykkäisit, jos ukkosi lykkisi toista naista myös työpaikallaan saadakseen jännitystä ja voimaa perhe-elämään? Ihan ok sulle? Pitäisi ainakin olla.
Tietenkin se olisi minulle ok jos mies jotain kävisi lykkimässä, ei haittaisi.
Ja miksikö täällä asiaa ulisen? En oikein voi miehelle tai ystävillekään ikävää itkeä.
Miksi et voi? Anna palaa vaan. Kiinnostaa miksi et eroa tuosta naurettavasta kulissista joka teillä on? Kumpikin lykkii muualla, tehän taidatte itse olla näitä jotka ovat yhdessä juuri lasten ja talouden takia. Sitä juuri kutsutaan kulissiksi.
Mene miehesi kainaloon ja pyydä lohduttamaan ikävässäsi. Ei yhtään sairaampaa kuin tuo kuvio.
Heh, joo, mitä tämä ap sönköttää että mammat täällä ovat aviossa vaan taloudellisten seikkojen ja lasten takia! Oma liittonsa on just sitä, aivan selvästi. Täällä on meitä "mammoja" jotka ovat osanneet lähteä paskasta liitosta ajoissa!! Kulissia on just niillä joilla ei munaa erota vaan roikkuvat vuosia huonoissa liitoissaan ja elävät ,mukamas, avointa suhdetta ja naivat muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Heh, joo, mitä tämä ap sönköttää että mammat täällä ovat aviossa vaan taloudellisten seikkojen ja lasten takia! Oma liittonsa on just sitä, aivan selvästi. Täällä on meitä "mammoja" jotka ovat osanneet lähteä paskasta liitosta ajoissa!! Kulissia on just niillä joilla ei munaa erota vaan roikkuvat vuosia huonoissa liitoissaan ja elävät ,mukamas, avointa suhdetta ja naivat muiden kanssa.
Itse asiassa en ole yhtään viestiä kirjoittanut jossa sanoisin noin, ne on muiden laittamia.
Minulla ei ole mitään syytä erota mutta minulla ei myöskään ole mitään syytä olla sivusuhdetta jatkamatta.
Ja minä olen siis ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette voi viestitellä lomankin aikana? Itsellä sama tilanne edessä, mutta aiomme kyllä viestitellä koko loman ja mies haluaisi tavatakin, mutta minä en.
Mies viettää varmaan suurimman osan lomasta perheensä kanssa niin silloin ei yleensä hirveästi pystytä yhteyttä pitämään.
Miksi ette? Jos mies on elämäsi rakkaus ja sinä hänen, perhe on vain hidaste, ei este.
Ei me kumpikaan olla eroamassa, ja siksi ei vapaa-ajalla juurikaan yhteyttä pidetä ettei jäädä kiinni.
Miksi sitten täällä uliset? Elä nyt sitä ihanaa perhe-elämääsi kun olet niin paljon virtaakin siihen saanut. Mitäs muuten tykkäisit, jos ukkosi lykkisi toista naista myös työpaikallaan saadakseen jännitystä ja voimaa perhe-elämään? Ihan ok sulle? Pitäisi ainakin olla.
Tietenkin se olisi minulle ok jos mies jotain kävisi lykkimässä, ei haittaisi.
Ja miksikö täällä asiaa ulisen? En oikein voi miehelle tai ystävillekään ikävää itkeä.
Miksi et voi? Anna palaa vaan. Kiinnostaa miksi et eroa tuosta naurettavasta kulissista joka teillä on? Kumpikin lykkii muualla, tehän taidatte itse olla näitä jotka ovat yhdessä juuri lasten ja talouden takia. Sitä juuri kutsutaan kulissiksi.
No mitä se sua häiritsee miten muut elämäänsä elävät. Avioliittoja on kautta aikain solmittu milloin mistäkin syystä. Lapset ja talous ovat varmaan tavallisimpien syiden joukossa.
Meillä muilla on enemmän empatiaa miestäsi ja lapsiasi ja sitä vierasta naista ja hänen lapsiaan kohtaan kuin sinulla. Se todellakin on muilta pois, mitä annatte toisillenne, koska se vaikuttaa teihin joka hetki.
Ap, menisit terapiaan niin voisit olla ihan oikeasti onnellinen ilman tuollaisia kainalosauvoja ja dopingeja.
Vierailija kirjoitti:
Ap, menisit terapiaan niin voisit olla ihan oikeasti onnellinen ilman tuollaisia kainalosauvoja ja dopingeja.
Ei ole kyllä tarvetta terapialle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä tarvetta terapialle...
Jotainhan sinun elämässäsi tai parisuhteessa on pielessä.
Kyllä se haittaa. Mies (emme ole naimisissa eikä ole lapsia) ihastui toiseen (ei ole myöntänyt sitä, mutta tapaus ilmiselvä), eikä pystynyt sen kuukausien episodin aikana kohtaamaan minua kuten ennen. Vasta kun tuo hänen ihastuksensa kohde poistui hänen elämästään, hän suhtautui minuun kuten ennenkin. Siinä välissä oli ihan uudenlaista kylmyyttä ja riitoja.
Harva on niin sosiopaatti, että pystyy jakamaan itsensä aidosti moneen suuntaan. Jotta pystyisi touhuamaan muualla, kovettaa itsensä sitä varsinaista kumppania kohtaan. Vain idiootti sontii oman pesänsä eikä käytä tarmoaan sen rakentamiseen.