Ei enää suviseuroja koskaan
kyllä on mahtavaa tänä vuonna emme perheemme kanssa lähde suviseuroihin ollenkaan. Miten mahtavaa!!!!!!!!!! Meillä on 9 lasta ja on järkyttävä pakata kaikille kamppeet ja vaatteet mukaan, sitten ahtaudutaan asuntovaunuihin ja näytellään niin hienoa että oksettaa. siellä kävellään päivästä toiseen ja esitetään reipasta ja niin hienoa perhettä. tutut jotka tulee vastaan on ainut kysymys montaks teillä on ? vanhako on nuorin? niin sitten kohta loppuu kotihoidontuki? siellä työnnetään kaksia lastenrattaita niska limassa ja mukamas nautitaan. Voi miten itseäni oksettaa tuo tapahtuma kyllä se aiheuttaa hirveästi kränää perheissä ja vie rahat pitkäksi aikaa monessa taloudessa. meillä ei syynä ole rahattomuus vaan se että koko suviseurojen henki on niin hirveästi muuttunut. niin ihmiset kuin koko tapahtuma. mua iljettää kahtella yli uupuneita äitejä jotka menee siellä viimeisillä voimilla. viime kesänä paikakunta jossa oli suviseurat niin tiedän että siellä on vieläkin paljon äitejä jotka eivät ole vieläkään toipuneet kesän rumpasta koska puoliso oli koko kesän ja kevään töissä suviseurapaikoilla. kumpa joku taho kieltäisi koko masa tapahtuman. säästyttäisiin monelta stressiltä ja vaivalta. itse vietän tuon ajan perheemme kanssa meren rannalla löhöen. ja täysin puhtaalla omalla tunnolla.
Kommentit (3)
En ole lesta, mutta miten teihin suhtaudutaan kun ette käy suviseuroissa? Olen käsittänyt että on jotenkin must- tapahtuma?
En tunne ketään jolla on noin paljon lapsia kuin teillä, joten pakko kysyä että kuinka jaksat? saatko hoitoapua mistään?
Hyvää kesää koko perheelle ja pakko sanoa että olet aika rohkea!
Onnittelut ap! Olet rohkea!