Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siinä monisukupuoli-vessakeskustelussa on unohtunut yksi oleellinen seikka

Vierailija
28.06.2018 |

Monissa symbolikuvissa vessanovissa näkyy se peruste, jolla henkilön tulisi valita itselleen tarkoitettu yleinen WC. Kuvassa on piirretty ihmishahmo, jolla on penis. Vastaavasti toisessa kuvassa on ihmishahmo, jolla alapää on erinäköinen ja mahdollisesti on kuvattu myös rinnat. Tämä on se peruste, jolla asiakas valitsee sen WC:n, joka itselle on tarkoitettu. Ei se, oletko munaton mies tai pimpitön nainen. Tai jotain muuta siltä väliltä tai vertailualueen ulkopuolelta. Ja jos et pysty valitsemaan, voit toki kusta housuihisi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Nyt on niin, että transut eivät ole enemmistö ja saavat sopeutua siihen, mikä homma on? Vai kuinka? Minä en ainakaan halua muslimimiesten kanssa vessaan vaihteleen siteitäni.

Voin toki jäädä kotiin lopullisesti. Ei minua työskenteleminen kiinnosta.

Vierailija
2/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten WC:n ovessa voi olla ihan vaan kyltti, jossa lukee wc.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän vessassa ap on käynyt? :O

Vierailija
4/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On wc-kylttejä joissa on ihmishahmoja, joiden genitaalit on siinä kuvassa hahmotettu. Eli jos sulla on munat ja kull-i, käytät miesten vessaa. Ja jos ei, naisten. ymmärsin täysin ap:n tarkoituksen. Oletteko ihan dillejä?

Vierailija
5/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Nyt on niin, että transut eivät ole enemmistö ja saavat sopeutua siihen, mikä homma on? Vai kuinka? Minä en ainakaan halua muslimimiesten kanssa vessaan vaihteleen siteitäni.

Voin toki jäädä kotiin lopullisesti. Ei minua työskenteleminen kiinnosta.

Kukaan ei ole ehdottanut sukupuolineutraaleja joukkuevessoja vaan YKSITTÄISKOPPEJA.

Vierailija
6/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin etsiä googlen kuvahaulla wc-kylttejä, ei siellä yhtään niitä genitaalispesifisiä näkynyt. Mutta googlehan onkin amerikkalaista tekopyhyyttä ja kaksinaismoralismiä väärällään, että ei lainkaan ihme.

Vierailija
7/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteitä turha repiä tämän vuoksi. Gentlemen ja ladies toimii jatkossakin. Muunsukupuoliset menkööt kumpaan haluavat, ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän