Meillä saa talonrakennushommat loppua, minä en jaksa enää
Kommentit (9)
Yritä ajatella positiivisesti, koko perheenne hyväksi se miehesi kuitenkin poissa illat on! Oma uusi koti palkitsee sen monin kerroin
Tuttu tunne vuosien takaa, nyt asumme onnellisesti omassa kodissa. Mene tosiaan mukaan raksalle, lasten kanssa, jollet saa mummolaan tms.
lohduttautua sillä ajatuksella että tilanne muuttuu jossain vaiheessa ja miehesi on sitten iltaisin kotosalla. Suuntaa ajatuksesi tulevaan!!
Meillä kun on sellainen tilanne, että mies on normaalistikin myöhään iltaan poissa kotoa...raskasta tämä on. Eikä edes tilapäistä :(
No yksin olen minäkin kolmen alle 5 vuotiaan kanssa aamusta iltaan 7 päivää viikossa 352 päivää vuodessa- eikä mekään rakenneta! Miehellä on vaan työ sellainen. Toooooosiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii raskasta on! Mutta aika aikaa kutakin, lapset kasvaa jne. Koitappa nyt vain ottaa itseäsi niskasta kii ja ryhdistäytyä. Et ole ollenkaan yksin tilanteessasi! Jo tosiaan, yhteistä hyväähän siinä kumpikin teette: mies tekee teille kotia, sinä huollat siihen asukkeja.
sitten kun ovat yli 8-9-vuotiaita. Silloin niistä on jo apuakin....
mekin rakennetaan. mun mies on just nytki raksalla. Mä myös opiskelen, ja molemmilla päivätyö. Meillä on kolme lasta. Mutta tilapäistähän tämä vaan on! Meillä heinäkuussa muutto, toivottavasti.. =)
Sun mies on varmasti hyvä isä lapsilleen... Mahtaakohan edes tuntea heitä? Onko järkeä tollasessa...!?
Mene mukaan raksalle.