Ketä piirroshahmo olisi kumppanisi
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä piirroshahmoa panisit?
olisi ihan oikein
no anteeksi yhyy olen ulkomaalainen ja suomi ei ole äidinkieleni
Päivän seivi. Juu, ihan varmasti ulkomaalaiset tänne kirjoittaa näin ääliömäisiä aloituksia.
No vittu sinun kanssa aikuinen ihminen hanki elämä muualta kuin palstalta
Suosittelemme ketjun vastaajien kanssa sitä samaa sinullekin, erotuksella, että sinun pitää ensin kasvaa aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä piirroshahmoa panisit?
olisi ihan oikein
no anteeksi yhyy olen ulkomaalainen ja suomi ei ole äidinkieleni
Päivän seivi. Juu, ihan varmasti ulkomaalaiset tänne kirjoittaa näin ääliömäisiä aloituksia.
No vittu sinun kanssa aikuinen ihminen hanki elämä muualta kuin palstalta
Suosittelemme ketjun vastaajien kanssa sitä samaa sinullekin, erotuksella, että sinun pitää ensin kasvaa aikuiseksi.
Olen nuori naarassusi snteeksi vain
No Mikki Hiiri tietenkin. Se on semmoinen fiksu ja pätevä, ei tartte hävetä (kuten eksää). Pärjää taloudellisesti ja päätyy seikkailemaan pitkiksi ajoiksi jonnekin kaukomaille (tykkään olla rauhassa itsekseni). Eikä ole turhan mustasukkainen (koska jostain ne on naisen ilotkin ammennettava, eikä se varmaan ole mikään Mikki mistä ne ammennetaan?).
Että joo näin. Miksei kukaan muu ole tätä tajunnut? Hyvä vaan mulle, ei ole kilpailijoita kuin se Minni. Jolla on liian isot kengät ja rusetti päässä eikä tissejä. Eli ei mitään mahdollisuutta kilpailla mun kanssa.
Tintti, on mun idoli ollut lapsesta lähtien. Niin tyhmänrohkea maailman matkaaja, ystävällinen, nokkela ja vielä koiraihminen 🐶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku joka osaa muodostaa suomen kielen lauseita paremmin kuin sinä
Suomen_kielen
:DDDDd pls
Oikea muoto on "suomen kielen". Oikea on myös "suomenkielinen". En tiedä, miksi revit leukaperiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ai ketä? No Aku-setä!
Ai sedän haluat kumppaniksesi? Perverssi!
Shrek, mutta se olisi platonista. Nuuskamuikkusenkin kanssa voisin olla tällainen platoninen iilimato. Matami Mimmi voisi myös käydä. Se voisi olla hauskaa.
Jos naimisiin pitäisi mennä, niin vaihtoehtoina olisi Pocahontas, Mulan ja Hercules.
PS. Joo, ketä-sana on outo, mutta tietyissä murteissa sitä käytetään. Mä vaan yritän päästä siitä yli sen nähtyäni. Aloituksen kysymys on sem verran hauska, että mietin sitä mieluummin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku joka osaa muodostaa suomen kielen lauseita paremmin kuin sinä
Suomen_kielen
:DDDDd pls
Luulisi nolottavan nyt...
Supermies, mutta vain silloin, kun hän ei ole supermiehenä. Ihana vaatimaton nörtti, mutta raamikas.
Muumitaikuri 😍