Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BABY BJÖRN kova hoitolaukku

27.04.2006 |

Kovasti oon tommosta haikaillut mutta ei mistään tunnu löytyvän käytettynä, ja uusi maksaa niin TUHOTTOMAN paljon =( Joten, tietäiskö joku myydäänkö noita jossain muun maan nettikaupassa??

Tai vielä parempi jos joltain löytyisi sellainen ja haluaisi luopua siitä =)

Brion saattaa kanssa kelvata...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on käyttämätön (laput vielä kiinni), ainoa vika on etten löydä mistään sitä irrallista pientä hoitoalustaa ja sitä " termopussia" tuttipullolle (meidän neiti on vienyt ne johonkin hyvään talteen...), mutta jos olet kiinnostunut niin olen myymässä tätä koska on meille tarpeeton.

Vierailija
2/7 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muu tallella eli vaipanvaihtoalusta ja tuttipullon termari.

ANTEEKSI, laukkuni onkin merkkiä BRIO! Hölmö minä... Huomasin, kun katsoin vuorikangasta, joka harmaa pienillä mustilla pilkuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat laittaa hinta pyyntöä(ja kuvia jos mahdollista) s.postiini, joanna@phpoint.fi

Kiitos =)

Vierailija
4/7 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri itselleni, vakiohinta näyttää Saksassa olevan 70 eur, jostain suomalaiselta sivulta näin suositushinnan 125 eur. Voit katsoa esim. www.babyonlineshop.de en kyllä tiedä toimittavatko Suomeen mutta Googlella voit etsiä toimittajia. Toimituskuluillakin jäänee paljon alle Suomen hintojen.

Vierailija
5/7 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellään minulle myydä kyseistä hoitolaukkua.

Tarjoa sähköpostiini.

ottimotiainen@helsinkilainen.com

Vierailija
6/7 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ainakin kaupan sellainen kun mä en sitä ostanutkaan kun mies lupautui ostamaan uuden =)

Vierailija
7/7 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin sulle sähköpostia =)