Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukupista

Vierailija
28.06.2018 |

Osaisiko joku antaa vinkkejä miten kuukupin saa laitettua paikoilleen? Ostin omani varmaan lähemmäksi vuosi sitten ja olen harjoitellut sen laittoa siitä lähtien aina enemmän tai vähemmän, mutta alkaa pikkuhiljaa turhauttamaan toi koko kapistus, sillä en oo kertaakaan saanut sitä vielä laitettua oikein. Ensiksikään en saa sitä koskaan todellakaan tarpeeksi syvälle (jää aina niin että kupin alareunaakin näkyy) ja jos yritän työntää sitä syvemmälle niin alkaa vaan sattua ihan helvetisti ja tuntuu että se jotenkin painaa virtsarakkoa. Harkitsen koko hökötyksen heittämistä roviolle kohta. En ymmärrä miten joku osaa käyttää sitä ja vielä sanoo että on niin helppokäyttöinen. Osaisiko joku auttaa vai eikö se vaan sovi mulle jostain syystä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noin voi käydä, jos sulla on paha laskeuma. Mutten usko, että on, koska jos olisi, tietäisit siitä kyllä.

Mutta joittenkin voi olla vaikea saada kuppia paikalleen kaikisa asennoissa. Toisille on parempi kyykistä jalat harallaan. Joku saa parheiten seisoessaan. Itse saan seb parhaiten paikoilleen ihan vain pöntöllä istuen.

Vierailija
2/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina kastelen sen aluksi, että on liukkaampi laittaa. Sitten taitan kaksinkerroin ja survasen sisään. Nyt oon oppinut peukalolla työntämään sen kunnolla sisälle. Lopuks täytyy etusormella vähän kokeilla, että on auki ja paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep kannattaa kastella vedellä. Sitten taitan sen kahtia, ja vielä uudestaan, niin se on tavallaan sydämen muotoinen (?). Sitten asetan sen sormiin siten, että sormieni pää on kupin reunoissa. Asetan kupin niin syvälle, kuin sormeni antavat myöten. Yleensä kuppi asettuu itsekseen paikoilleen ja auki, joten minun ei tarvitse edes sormella kokeilla, että onko se auki. Yleensä, kun nousen pytyltä ylös ja pesen käsiäni, niin siinä vaiheessa tunnen kuinka kuppi suhahtaa imukuppimaisesti auki. Välillä pitää ottaa kuppi kokonaan pois ja asettaa uudestaan, jos tuntuu että se on liikaa kohdun suun (?) kohdalla.

t. N24

Vierailija
4/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saakin jäädä aika alas, huomattavasti alemmaksi kuin tamponi.

Pystytkö tamponia käyttämään vai sattuuko sekin?

Vierailija
5/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen kuppisi on, voisiko se olla liian iso?

Vierailija
6/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se saakin jäädä aika alas, huomattavasti alemmaksi kuin tamponi.

Pystytkö tamponia käyttämään vai sattuuko sekin?

Oon pari kertaa kokeillut mutta sekin sattuu niin paljon, etten voi kuvitellakkaan käyttäväni. En varmaan osaa laittaa sitäkään oikein? Harmittaa vaan, oon sitten kai seuraavat 40 vuotta siteiden orja.

Oon siis vasta 16-vuotias. Voisiko olla että myöhemmin voisin ehkä oppia käyttämään sitä?

Vierailija
7/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoinen kuppisi on, voisiko se olla liian iso?

Mulla on se Luneten pienempi malli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän