Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten yleisimmät profiilikuvaukset Tinderissä

Vierailija
28.06.2018 |

-Netflix & chill
-Superliket on vahinkoja
-Valehdellaan sit missä on tavattu

Mitä muita? :D

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertooko teidän mielestänne oikeasti joku pari lausetta ihmisestä paljonkin?

Vähän on tilaa, mutta kyllä siinä saa kuvan itsestään annettua. Oikeastaan tuo pakottaa kiteyttämään tehokkaasti.

Ainakin minuun teki vaikutuksen nykyisen (sieltä löytämäni) erittäin persoonallinen ilmoitus. Samaten vaikka ehdin vain muutaman hassun kanssa jutella, niin oma tekstini oli tehnyt kuulemma vaikutuksen, kun useampikin siitä erikseen mainitsi.

Vierailija
42/125 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olit ihan tosissasi, etkä vaan heittänyt huonoa läppää? :o

Sitä kun tuhannen kerran jonkun naisen profiilissa tulee vastaan se niin kyllä se on ruksia. Sitäpaitti jos neito ei hae seksiseuraa niin minähän vain toteutan hänen toiveensa painamalla ruksia, ei ainakaan mun kaa XD Luottanen kanssaveljiini että kyllä joku heistä sydäntä painaa, oli profiili vaikka mimmonen :)

Kuule sisko, tämä on sitä tasa-arvoa, voi mieskin painaa ruksia :) Niin ja kun oikeasti aattelen että vain ja ainoastaan pitempää suhdetta haikailen, niin kovin rantuksi tulee sydänpainamisten suhteen

Hirveän pinnallinenhan se on toi sovellus ja vähäisillä tiedoilla pitää päätös tehdä. Jos sitten ei ole yhtään profiiliin panostanut, eli ilman tekstiä, kuvana maisema tai osa naamasta niin ruksia vaan. En vain ymmärrä sitä että jos vastapuolen profiilista käy pelkästään ilmi että hän on nainen, niin miksi minun pitäisi sydäntä painella.

Olen eri kuin edelliset kommentoijat, mutta ihanko oikeasti sinulta on mennyt ohi se, että se naisten "en hae seksiseuraa" tarkoittaa, ettei etsi _yhden yön suhteita_? Kyllä se seksi parisuhteessa sitten astuu mukaan kuvioon, vaikkei nainen Tinderin kautta missään pikasuhdekaruselleissä pyörisikään.

Niin tarkoittaa ja ymmärsin, että naiset saavat mätsejä kymmenittäin, niin haluavat erotella jyvät akanoista. Siitä huolimatta minulla tuli tuollaisesta jotenkin tympeä ja itseään täynnä oleva mielleyhtymä ja pistin aina ruksia. Samaten kaikki, jotka lähtivät negaation kautta pistin pois, kun tuli sellainen negatiivinen fiilis.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä hirveitä ne on miehillä.

Ja toisekseen valtaosa miehistä ei edes lue tekstiä. Asun maassa jonka kieltä en puhu, ilmaisen sen tekstissäni kahdesti, ja 80% viesteistä tulee silti ko kielellä. Eli edes ennen viestin lähetystä äijät eivät profiilia lue.

Saisiko tämän jotenkin käännettyä suomalaisen miehen viaksi?

Vierailija
44/125 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastukset: viini, matkustelu, juoksu ja jooga

Ainakin Helsingin alueella on valtaosassa profiileista mainittu nämä

Nämä tosiaan tulee vastaan melkein jokaisessa profiilissa, jossa jotain tekstiä on. Jossain vaiheessa aloin jo vähän pelkäämään suurella osalla naisista olevan jonkinlainen alkoholiongelma :) Välillä tuntuu myös, että katsoo samaa profiilia yhä uudestaan ja uudestaan - sen verran samanlaisia ne ovat keskenään.

Onkohan esim. helsinkiläismiesten profiilit yhtä samanlaisia keskenään? Yritin tätä kerran tinderissä ajatuspieruisena selvittää laittamalla asetuksista myös miehet näkyviin, mutta tajusin kyllä aika nopeasti näiden miesten olevan etsimässä vain toisia miehiä. Todella monenlaista miestä siellä vaikutti kuitenkin olevan tarjolla :D

Vierailija
45/125 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmi pitää myös erikseen mainita. Se antaa älykkään vaikutelman.

Vierailija
46/125 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Sit on kuva midnight runin maalimitalista hampaissa tai joogaposeeraus. Myös sukellus- ja lumilautailu on trendinä...sekä ratsastus.

Niin nähty tuo mitali hampaissa pose! 😂

Vierailija
47/125 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFJ-P, ESBT-X ja muut lyhenteet, jotka merkkaavat jotain persoonallisuustestin tulosta. 99 prosenttia heteromiehistä ei vaan ymmärrä pätkääkään, mitä nämä lyhenteet tarkoittavat.

Vierailija
48/125 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme rivillistä emojeita. Ihan ookoo käytöstä, jos olet 9-vuotias.

Vierailija
49/125 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tietäisin. En minä niitä lue. Katon vaan onko alle 24v hotti insta fitness missi misu ja vedän oikealle. Vasemmalle muuten.

Profiilissäni lukee "läpällä" että maksan seksistä. Ihan kiitettävästi tulee mätchejä.

T. Av mamman kanssa naimisissa oleva varakas setämies

Vierailija
50/125 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä tietäisin. En minä niitä lue. Katon vaan onko alle 24v hotti insta fitness missi misu ja vedän oikealle. Vasemmalle muuten.

Profiilissäni lukee "läpällä" että maksan seksistä. Ihan kiitettävästi tulee mätchejä.

T. Av mamman kanssa naimisissa oleva varakas setämies

Höpö höpö, ei sinulle mitään mätsejä tule. Muuten olisit voinut käydä katsomassa, mitä niissä monissa mätseissäsi lukee. Ja taisi olla jo eilisen tykkäyksetkin kaikki annettu, kun et päässyt enää uusia profiileja lukemaan. Turha esittää mitään naistenmiestä siellä. 

Vierailija
51/125 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan reissaamista.

52/125 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten: tyhjää. Seuraavaksi eniten: nykyajan hieroglyfejä eli emojeita pelkästään.

Kaikki muu on jo poikkeava profiili. Ei paljoa tarte, että erottuu profiili tuolta.

Tullut kuitenkin tykkäyksiä laitettua noille tyhjille profiileille jos kuvassa on ollut jotain mihin tarttua, vaikka koira kuten itsellä niin siitä olisi saanut ainakin jonkinlaisen järkevän avauksen aikaiseksi.

Vierailija
53/125 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carpe diem

Oikeasti ei kuitenkaan ymmärrä mitä se tarkoittaa

Vierailija
54/125 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä oon vähän tämmöinen Pikku Myy" ja tämä on sitten vastuuvapauslauseke myöhemmille luonneongelmille, kun mähän kerroin jo alussa, että en ole ihan helppo ihminen.

Vierailija
55/125 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä oon vähän tämmöinen Pikku Myy" ja tämä on sitten vastuuvapauslauseke myöhemmille luonneongelmille, kun mähän kerroin jo alussa, että en ole ihan helppo ihminen.

En tiedä, tarkoititko nyt sitä, että Pikku Myystä pitäisi tajuta, ettei ihminen ole helppo vai sitä, että ylipäätään joku kertoo, ettei ole helppo. Jos kyse on jälkimmäisestä, ei pitäisi tulla yllätyksenä, että nainen on mahdoton. Jostain syystä kuitenkin miehet haluavat näitä naisia, joissa on "haastetta" ja jotka draamailevat pikkuasioista. 

56/125 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä kuitenkin miehet haluavat näitä naisia, joissa on "haastetta" ja jotka draamailevat pikkuasioista. 

Tai ne miehet haluavat kenestä olet itse kiinnostunut.

Vierailija
57/125 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ja Tinderiä käyttäessäni mulla oli kyllä tosi huolellisesti mietitty profiiliteksti, plus informatiiviset, keskustelua herättävät kuvat. Uskon, että suurella osalla naisesta on tylsempi profiili, koska suurella osalla miehistäkin oli. En nähnyt siinä ongelmaa, vaan hyppäsin vain yli ne epäkiinnostavat. Riitti kun siinä parin tuhannen miehen joukossa oli muutama kiinnostava. Enhän ollut kokoamassa jalkapallojoukkuetta vaan etsimässä elämänkumppania.

Jos ketään kiinnostavaa ei tule vastaan, kannattaa miettiä oman profiilin laatua ja sitä, miten itse Tinderissä käyttäytyy. Se algoritmi mittaa monin erilaisin tavoin, kuka käyttäjä on itse kuinkakin kiinnostava, ja näyttää niitä kiinnostavia sitten ensisijaisesti toisilleen ja vähemmän kiinnostavia toisilleen. Epäkiinnostavan henkilön käytöstä on mm. sydämen painaminen liian usein (kuka tahansa kelpaa), tylsä keskustelu ("Moi, mitäs sun perjantai-iltaan kuuluu?") ja mielenkiinnottomat kuvat, joita on lukumäärällisesti vähän tai jotka ovat keskenään melkein samanlaisia.

Vierailija
58/125 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä kuitenkin miehet haluavat näitä naisia, joissa on "haastetta" ja jotka draamailevat pikkuasioista. 

Tai ne miehet haluavat kenestä olet itse kiinnostunut.

Ai? Eikö se olekaan ihan yleinen miesten nillityksen aihe, kun nainen aina nalkuttaa ja mikään ei kelpaa ja ajatuksia pitää lukea? Tämähän on ikivanha stereotypia, että naimisiinmenokin on pallo jalkaan ja nainen on oikukas ja määrää parisuhteessa kaiken. Missä tynnyrissä olet asunut, jos tällainen ei ole koskaan sinun korviisi kantautunut? 

Vierailija
59/125 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli suomeksi: dokaus, matkustelu, juoksu ja jooga.

Vierailija
60/125 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja Tinderiä käyttäessäni mulla oli kyllä tosi huolellisesti mietitty profiiliteksti, plus informatiiviset, keskustelua herättävät kuvat. Uskon, että suurella osalla naisesta on tylsempi profiili, koska suurella osalla miehistäkin oli. En nähnyt siinä ongelmaa, vaan hyppäsin vain yli ne epäkiinnostavat. Riitti kun siinä parin tuhannen miehen joukossa oli muutama kiinnostava. Enhän ollut kokoamassa jalkapallojoukkuetta vaan etsimässä elämänkumppania.

Jos ketään kiinnostavaa ei tule vastaan, kannattaa miettiä oman profiilin laatua ja sitä, miten itse Tinderissä käyttäytyy. Se algoritmi mittaa monin erilaisin tavoin, kuka käyttäjä on itse kuinkakin kiinnostava, ja näyttää niitä kiinnostavia sitten ensisijaisesti toisilleen ja vähemmän kiinnostavia toisilleen. Epäkiinnostavan henkilön käytöstä on mm. sydämen painaminen liian usein (kuka tahansa kelpaa), tylsä keskustelu ("Moi, mitäs sun perjantai-iltaan kuuluu?") ja mielenkiinnottomat kuvat, joita on lukumäärällisesti vähän tai jotka ovat keskenään melkein samanlaisia.

Hohhoijaa. Taas toistetaan vain jotain opittuja kliseitä, joita ei ole vaivauduttu miettimään yhtään. Se, että antaa sydäntä useammalle, ei tarkoita, että olisi etsimässä jalkapallojoukkuetta tai että kuka tahansa kelpaa. Sehän vain tarkoittaa, että ei osaa tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä pelkän profiilin perusteella. 

Ja tuo "moi, mitä kuluu" -keskustelunaloitus ei kyllä kerro ihmisestä yhtään mitään. En ymmärrä, miksi kumppania etsitään vain niistä huomionherättäjistä eivätkä ne tavalliset massaan katoavat tyypit kelpaa. Kuten eräässä parinetsintärealityssäkin kysyttiin: etsittekö kumppania vai viihdyttäjää? Minä etsin kumppania ja sellaisen löysinkin. Ja olisi jäänyt löytämättä, jos olisin noudattanut näitä typeriä sääntöjä, ettei mitä kuuluu -viestiin voi vastata, koska sellainen mies ei osaa jutella.