Otin K-kauppaan kestokassin, jossa oli teksti ”S-Eekoo 110 vuotta”. Mitäköhän myyjät tykkäsi...
Pakko oli ottaa kun ei muutakaan kassia löytynyt tähän hätään. 😁
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh! Selvisin hengissä! Myyjä vilkaisi vähän pidempään mun kassia mutta ei virkkanut mitään. Mitä lie mielessään aatellut. 😁
Jess! Nyt mä uskallan tehdä uudestaankin saman tempun. ☺️ Ap
Hieno temppu! Rohkea olit, kun uskalsit.
AP:n elämän tähtihetki epäilemättä.:D
Ei niitä vois vähempää kiinnostaa.
Poikani 20v. on K-Supermarketissa kassana, ja voin tosiaankin vannoa, ettei häntä voisi ihmisten kauppakassivalinnat vähempää kiinnostaa.
Mitähän h&m liikkeessä ajatellaan jos menee vahingossa lindexin paita päällä ostoksille?😱
Itse myyjänä olin aina helpottunut, kun asiakkaalla oli toisen ketjun kassi. Ei tarvinnut alkaa kyselemään "onko vanha kassi vai ostatteko sen vasta nyt?". Aina hirveä mulkasu jos oli vanha maksettu kassi.
Heh, mulla on aina Lidlin iso kestokassi asioidessani S-marketissa tai K-superissa, eikä kukaan katso kieroon. Lidlin kassi on vaan niin paljon isompi kuin nuo muiden kauppojen kestokassit :)
Mitähän levykauppias ajatteli, kun ostin Saigonin Juoksen Pois-lp:n Sepulturan paita päälläni - voi voi sentään...
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän vain elintarvikehygienia kun alkaa olla sitten vähän kaikessa pyörineitä kasseja mukana?
Syötkö sä banaanin kuorineen ja nuolet broileripaketin pohjaa? Lisäksi niitä kasseja voi pestä.
Vierailija kirjoitti:
Poikani 20v. on K-Supermarketissa kassana, ja voin tosiaankin vannoa, ettei häntä voisi ihmisten kauppakassivalinnat vähempää kiinnostaa.
Kiinnostaako tuon ikäistä ylipäätään mikään muukaan (kuin finnien puristelu)...?
Vierailija kirjoitti:
Huh! Selvisin hengissä! Myyjä vilkaisi vähän pidempään mun kassia mutta ei virkkanut mitään. Mitä lie mielessään aatellut. 😁
Myyjän ominaisuudessa voin sanoa, että ajatteli korkeintaan "Onko tuolla vanha kassi vai ostaako... Eri puljun, no hyvä."
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän vain elintarvikehygienia kun alkaa olla sitten vähän kaikessa pyörineitä kasseja mukana?
Kyllä niitä elin tarvikkeita tulee ihan suuhunkin asti, kaikessa pyörineistä kasseista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä :D Mulla on usein Lidlin muovikassi mukana K-kaupassa käydessäni. Parempi vaan että on toisen kaupan kassi niin ei tarvi myyjän arvuutella onko asiakas ostamassa kassia vai onko se vanha.
Ohi aiheen, mutta tästä tuli mieleen. Äitini kulkee aina usean kaupan kasseja taskuissaan, kun ei kehtaa esim prismasta lähteä Lidlin kassin kanssa tai Cittarista paikallisen k-kaupan kassin kanssa. Kerran jäi s-markettiin menemättä, kun oli vain Cittarin kassi. Mitäpä jos vaikka ostaa hulluttelen sulle s-marketin muovikassin? - ei, se nyt olisi todella tyhmää.
Miten työntekijät edes näkis sen kassin? Nostat esille ja esittelet?
Yksikään myyjä ei ajattele kassistasi yhtään mitään. Luultavasti hän ei edes huomaa koko kassia ja mikäli huomaa, häntä ei voisi vähempää kiinnostaa.
luulevat että sekoot ja luulet olevasi 110v?
Eipä nuo suuremmin stressaa meidän k-kaupassa jos siellä lastaa ostokset mukana olleeseen prisman tai valintatalon (silloin kun se ei ollut k-kauppa) kassiin.
Varmaan ne ihmetteli mitä tarkottaa S-eekoo 110???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako tuon ikäistä ylipäätään mikään muukaan (kuin finnien puristelu)...?
Kiinnostaa varmaan vaikka mikä...lukuunottamatta vauvapalstaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno temppu! Rohkea olit, kun uskalsit.
Näinpä! Palkitsin itseni koppis-mehujäällä kun olin näin rohkea. Jee! 😋
Käyn aina K-ryhmän kaupassa ja halveksin ihmisiä, jotka käyvät S-kaupassa tai Lidlissä. He ovat kaikki vihollisia, joiden kanssa ei kuulu olla missään tekemisissä. Voi kumpa voisin saada palkkanikin Plussapisteinä.