Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin K-kauppaan kestokassin, jossa oli teksti ”S-Eekoo 110 vuotta”. Mitäköhän myyjät tykkäsi...

Vierailija
28.06.2018 |

Pakko oli ottaa kun ei muutakaan kassia löytynyt tähän hätään. 😁

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
2/45 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin jaksavat kiinnostua ihmisten kasseista. Ja jos jaksavatkin niin, eivät ole niin naiiveja, että luulisivat ihmisten asioivatn vain yhdessä puljussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassamme maailman pienin ongelma? On siinä miettimistä kaupan kassoilla... On kestomuovikasseja sekä S että K ryhmistä ja käytän molempia ihan missä kaupassa tahansa. Ne ovat tilavia ja kestävät myös pesua, jos likaantuvat.

Vierailija
4/45 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ihan paskanhailee niille.

Vierailija
5/45 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä olisi pitänyt ajatella? Mulla on s ryhmän kestokasseja ja pirkan kestokasseja enkä ole koskaan edes ajatellut kumman otan mukaan mennessäni vaikka k kauppaan.

Vierailija
6/45 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras!

No ei tod!

Vierailija
7/45 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne varmaan raivostu ja kyseli vartijaa heittämään sinut ulos. Yleensä jos ollaan jossain myyjänä niin ei edes kusta muihin puljuihin päin. Joskus jos lidlin myyjä joutuu menemään K-kauppaan niin pakkohan siinä on pukea valeasu päälle. Onhan siinä kuitenkin elämästä ja kuolemasta kyse.

Vierailija
8/45 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä :D Mulla on usein Lidlin muovikassi mukana K-kaupassa käydessäni. Parempi vaan että on toisen kaupan kassi niin ei tarvi myyjän arvuutella onko asiakas ostamassa kassia vai onko se vanha.

Vierailija
9/45 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat ja niiden ajatukset on meille kassoille pelkkää ilmaa.

Me olemme vaan fyysisesti siellä.

Mäkin illalla siinä kassalla suunnittelin olohuoneen sisustusta...

Vierailija
10/45 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis varmaan kuolivat nauruun, ei oo todellista. Nauran vatsakippurassa hihihihi hahahaha. 

Vierailija
11/45 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ollut ikean kestokassi. Sellaisen kanssa ei pääse kauppaan sisälle, ja saa vielä kuukauden porttikiellon kaupanpäälle ja muistutuslappusen postissa kotiin, jossa kerrotaan että pitää olla kaupan oma kassi ostoksilla seuraavan kerran mukana 👍

Vierailija
12/45 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äässin laukku. ääs on niinku peppu.

Vierailija
13/45 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait todennäköisesti porttikiellon kauppaan. Ja s-kauppaan myös, kun kehtasit käyttää toisen ketjun palveluita. Jokaisen on valittava oma kauppaketjunsa ja pysyttävä sille uskollisena kuolemaan saakka.

Vierailija
14/45 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän vain elintarvikehygienia kun alkaa olla sitten vähän kaikessa pyörineitä kasseja mukana?

Vierailija
15/45 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
16/45 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Selvisin hengissä! Myyjä vilkaisi vähän pidempään mun kassia mutta ei virkkanut mitään. Mitä lie mielessään aatellut. 😁

Jess! Nyt mä uskallan tehdä uudestaankin saman tempun. ☺️ Ap

Vierailija
17/45 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sorry, otsikossa pitäs lukea: ” mitäköhän myyjät tykkää”. Olin silloin vasta menossa kauppaan. Ap

Vierailija
18/45 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin jaksavat kiinnostua ihmisten kasseista. Ja jos jaksavatkin niin, eivät ole niin naiiveja, että luulisivat ihmisten asioivatn vain yhdessä puljussa.

Ja asioivat itsekin vapaa-ajallaan hyvin todennäköisesti useammassakin kaupassa. En itse edellisessä työpaikassa kovin usein ruokaostoksia siellä hoitanut.

Vierailija
19/45 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh! Selvisin hengissä! Myyjä vilkaisi vähän pidempään mun kassia mutta ei virkkanut mitään. Mitä lie mielessään aatellut. 😁

Jess! Nyt mä uskallan tehdä uudestaankin saman tempun. ☺️ Ap

Hieno temppu! Rohkea olit, kun uskalsit.

Vierailija
20/45 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauppakassina Pirkka kestokassi. Ikinä en oo miettiny ees asiaa vaikka oon käynykki sen kanssa S-kaupassa. Tuskin myyjät ees kiinnittää siihen huomioo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi