Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivo sikarin nuori vaimo

Luovuuus
28.06.2018 |

Hääsormus maksoi 200te. Vaimo esiintyy iltalehdessä melkein ilman vaatteita. On kazaztanista.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ikäeroa kaikkea... itsekin voisin jonkun Esa-Pekka Salosen kelpuuttaa, vaikka on parikymmentä vuotta vanhempi. Mutten sentään Toivoa ;).

Vierailija
42/59 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon Eeva Sukarille pitkää pinnaa kestää sitä, miten elämä lähti menemään. Että hän tajuaisi väistäneensä luodin eikä katkeroituisi siitä, että menetti jotain minkä kuvitteli olevan ja kestävän. 

Onneksi ex>lla on kaikki hyvin, sun ei tarvii murehtia, et olisi samanlainen kuin itse olet. Vahvat ja fiksut onnistuu. Vai katkeroituisi? Ovat aikuisia ja asiat mallillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon Eeva Sukarille pitkää pinnaa kestää sitä, miten elämä lähti menemään. Että hän tajuaisi väistäneensä luodin eikä katkeroituisi siitä, että menetti jotain minkä kuvitteli olevan ja kestävän. 

Onneksi ex>lla on kaikki hyvin, sun ei tarvii murehtia, et olisi samanlainen kuin itse olet. Vahvat ja fiksut onnistuu. Vai katkeroituisi? Ovat aikuisia ja asiat mallillaan.

Ei Jeesus mikä mulkku säkin olet. Edellinen kaikkea hyvää vain tarkoitti viestissään ja sä saat asian väännettyä noin.. Voi hyvää päivää

Vierailija
44/59 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään mennä hieman alle viisikympisenä bikinit päällä lehteen keikistelemään, vaikkakin olisi hiuslisäkkeet, botoxit, mesolangat, kumitissit, kynnet laitettu ja töröhuulet, tosin mistään hinnasta en laitattaisi edellämainittuja epäaitouksia, turhakkeita.

Vierailija
45/59 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään mennä hieman alle viisikympisenä bikinit päällä lehteen keikistelemään, vaikkakin olisi hiuslisäkkeet, botoxit, mesolangat, kumitissit, kynnet laitettu ja töröhuulet, tosin mistään hinnasta en laitattaisi edellämainittuja epäaitouksia, turhakkeita.

En minäkään, mutta en ole koskaan ollutkaan mikään fitness-tyyppi. Siihen maailmaan tuollainen kuuluu ja hänelle ei varmaan ole iso kynnys näyttää hyvää kroppaansa vieläkään.

Vierailija
46/59 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeä bikinikuvista. Ja Sukarikin oli vetäissyt ylleen uikkarit että voi esitellä itseään iltiksessä. Taisi toimittajia naurattaa parin keikistely.

Todella mautonta esiintyä bikinikuvissa kun kyse ei ole mistään lomakuvista tai rantakuvista. Pään sisällä on puutteita ja paljon onkin.

Vierailija
47/59 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas nainen. Todellakin. M43

Vierailija
48/59 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin naisen instagramia...Myötähäpeä...

Vierailija
49/59 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä usko että kovin moni lehti edes kuvaasi julkaisisikaan :)

Vierailija
50/59 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika nuori likka sikarille. Melkein lapsivaimo.

Hakis sekin (sikari) ikäistään 60+ seuraa.

Näytäppä 60 v rouva joka on Topin tasoinen. Topi on kuitenkin ikäisekseen hyvässä kunnossa mikä taitaa olla naisissa melko harvassa.

Kaupoissa näkee aika paljon todella hoikkia 60-70-vuotiaita naisia, joilla on kaljalasti kärryissä, eikäpä juuri muuta.

Alkoholi ei lihota kaikkia. Tiedän myös hoikkia kaljanlipittäjiä. Sekin vielä, että vaikka kyyläät toisten juomaostoksia niin mistä tiedät, että ne on hänelle itselleen?

Näkee kyllä ulkomuodosta, kuka on käyttäjä.

Vierailija
51/59 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pieni mies toi Topi on, kun lapsen kokoinen kihlattu näyttää ihan sopusuhtaiselta hänen rinnallaan?

Vierailija
52/59 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saman ikäinen. Kyllä mulle kelpaisi siistin ikäinen mies. Aika kaukana olen kyllä tuosta 42 vitunkilosta

Vierailija
53/59 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on happamia pihlajanmarjat!! ;D

Kaunis nainen, kelpais varmaan itse kullekin uroolle. Mutta kun joku toinen nappaa, ai ai ai kun se kirvelee. Varsinkin kun katselee sitten sitä omaa justiinaa.

Ja naiset! Kauheaa miten laiha! Sairas! Anoreksia! En ikinä huolisi noita rintoja! (Ja joka kerta lototessa odotetaan voittoa että voi laittaa ne silikonit. Että sitten ukollekin kelpais)

Miksi toisten onni on niin jumalattoman katkeraa katseltavaa!? Minä toivon heille kaikkea onnea elämään, eikä se tule olemaan minun onnen-osuudestani pois! 

Minä kyllä lottoan aivan muista syistä kuin saadakseni tuollaiset pallotissit. :D Olihan noi silarit nyt ihan hirveät. Olisi hankkinut luonnollisemmat silarit, niin ei olisi noin kaameat. Ja toi 42 kg paino on alipaino, joten se ei kyllä ole mikään posit. juttu ainakaan omasta näkökulmastani. En muutenkaan tykkää överi-fitness-kropista. Noissa lehtikuvissa painoa on varmasti enemmän ja kroppa ja nainen näyttävät hyviltä, jos unohdetaan noi pingottuneet pallerot ja mauton tyyli.

Pienellä silottelulla tästä koko keissistä olisi saanut ihan salonkikelpoisen tarinan ja ulostulon. Nyt lopputulos oli kaksi pinnallista bimboa esittelemässä persettä.

Vierailija
54/59 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hupaisa lehtijuttu :D

Vierailija
55/59 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topilla on jääneet nenäkarvat nyppimättä...

Vierailija
56/59 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulle tulee aina noista fitness-naisista mieleen kokonaisena paahdetut kanat? Tiedättekö sellaiset, joita näkee vaikka kiinalaisten ruokakauppojen ikkunoissa. Rasvatonta lihaa, jonka päällä tumma glazing.

Vierailija
57/59 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä h*vetti näissä vanhoissa miljonääreissä oikein viehättää nuorempia kauniita naisia?

En tajua!

Vierailija
58/59 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonääreillä on jotain draivia ja hulluutta jo nuorena, ei kaikista ole siihen. Toisaalta, vaikka sellainen mies voikin vaikuttaa kiehtovalta, hänestä ei saa loppuelämän kumppania. 

Vierailija
59/59 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mulle tulee aina noista fitness-naisista mieleen kokonaisena paahdetut kanat? Tiedättekö sellaiset, joita näkee vaikka kiinalaisten ruokakauppojen ikkunoissa. Rasvatonta lihaa, jonka päällä tumma glazing.

Mikä mielleyhtymä 😂. Niin, jos ihminen on sitä mitä syö...