Toivo sikarin nuori vaimo
Hääsormus maksoi 200te. Vaimo esiintyy iltalehdessä melkein ilman vaatteita. On kazaztanista.
Kommentit (59)
Kiire on haukkua, kun edes puolta nuoremmilla av-mammoilla ei ole tuollaista vartaloa.
Vaikken ole tekorintoihin perehtynytkään, niin nuo näytti niin epäaidoilta, kuin vaan voi olla. Outo sämpylän mallinen lisäke selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika nuori likka sikarille. Melkein lapsivaimo.
Hakis sekin (sikari) ikäistään 60+ seuraa.
Näytäppä 60 v rouva joka on Topin tasoinen. Topi on kuitenkin ikäisekseen hyvässä kunnossa mikä taitaa olla naisissa melko harvassa.
Tuossa jutussa kyllä kerrottiin, että Nadja sai Topin terveyden kohenemaan. Laihuus ei ole aina merkki siitä, että kaikki on kunnossa, se miellyttää sinua vain esteettisesti.
Meillä mies on laiha ja minä plösähtänyt. Miehellä on kolesteroli- ja verenpaineongelmia, minulla ei. Minä teen paljon enemmän työtä hyvinvointini eteen kuin mies (ja yritän tukea häntäkin). Rakastamme toisiamme silti.
Ap takaisin kouluun. Montako virhettä saa yhteen aloitukseen? Edes sormuksen hinta ei ole oikein, se oli 20 tuhatta. Miten ihmiset kehtaavat?
Vierailija kirjoitti:
Kiire on haukkua, kun edes puolta nuoremmilla av-mammoilla ei ole tuollaista vartaloa.
Ei todellakaan tulisi mieleen hankkia tuollaisia pallorintoja. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita ensin hankkia edes puoliksi yhtä hyvä vartalo ja tule sitten viisastelemaan pallorinnoista.
Toivon Eeva Sukarille pitkää pinnaa kestää sitä, miten elämä lähti menemään. Että hän tajuaisi väistäneensä luodin eikä katkeroituisi siitä, että menetti jotain minkä kuvitteli olevan ja kestävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartalo on muutakin kuin rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeä bikinikuvista. Ja Sukarikin oli vetäissyt ylleen uikkarit että voi esitellä itseään iltiksessä. Taisi toimittajia naurattaa parin keikistely.
Eikös sitä tyttöystävää aikoinaan haettukin uimahousut jalassa omaisuutta esitellen? Muistelisin lukeneeni tuollaisia juttuja, kun huvitti jo silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
47 v nainen. 42 kg ja 158 cm.
Kaikki mitat ilmoitettu. :)
Melkein minun mitat :D
42 v, 43 kg ja 155cm. Mieskin on vanhempi. Päästäisiköhän iltapäivälehtiin?
Ehdottomasti. Otatte vaan itse reippaasti yhteyttä, niin kuin nuo luultavasti ovat tehneetkin.
Tuo kommentti ekoista treffeistä: -Ei silloin mitään intiimiä tapahtunut!
Joo... oleellinen maininta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytäppä 60 v rouva joka on Topin tasoinen. Topi on kuitenkin ikäisekseen hyvässä kunnossa mikä taitaa olla naisissa melko harvassa.
Kaupoissa näkee aika paljon todella hoikkia 60-70-vuotiaita naisia, joilla on kaljalasti kärryissä, eikäpä juuri muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupoissa näkee aika paljon todella hoikkia 60-70-vuotiaita naisia, joilla on kaljalasti kärryissä, eikäpä juuri muuta.
Alkoholi ei lihota kaikkia. Tiedän myös hoikkia kaljanlipittäjiä. Sekin vielä, että vaikka kyyläät toisten juomaostoksia niin mistä tiedät, että ne on hänelle itselleen?
Onnea Topille.
Tässä suhteessa kumpikin saa mitä on hakenut. 👌
Kaikki ok niin kauan kun se kestää.
Aika harva 60-vuotias nainen kestää henkisesti Topin kaltaista miestä, joten vaikka sellainen rotunainen löyisi, joka täyttäisi kaikki kriteerit, hän olisi lienee onnellisempi jonkun ihan toisentyyppisen miehen kanssa.
No vaikkapa Sikke Sumari lähestyy seitsemääkymmentä, on pirteä, laitettu, hoikka ja kaunis. Tuskin kuitenkaan olisi match made in heaven.
Helena Petäistö, Aira Samulin, Lenita Airisto, Helena Lindgren + monet muut julkkikset ja tuntemattomat
Vierailija kirjoitti:
47 v nainen. 42 kg ja 158 cm.
Kaikki mitat ilmoitettu. :)
Kisamitat ilmoitetaan kaikista.
Kyllä on happamia pihlajanmarjat!! ;D
Kaunis nainen, kelpais varmaan itse kullekin uroolle. Mutta kun joku toinen nappaa, ai ai ai kun se kirvelee. Varsinkin kun katselee sitten sitä omaa justiinaa.
Ja naiset! Kauheaa miten laiha! Sairas! Anoreksia! En ikinä huolisi noita rintoja! (Ja joka kerta lototessa odotetaan voittoa että voi laittaa ne silikonit. Että sitten ukollekin kelpais)
Miksi toisten onni on niin jumalattoman katkeraa katseltavaa!? Minä toivon heille kaikkea onnea elämään, eikä se tule olemaan minun onnen-osuudestani pois!
Jeesus tuota Nadjan pärstävärkkiä. Rahalla ei saa näköjään kaikkea. :/