Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko oikeus suuttua?

27.06.2018 |

Hei!
Mieheni vertaa hyvin paljon raskauttani entisensä raskauksiin.
Heillä on toki kaksi yhteistä lasta mutta tarvitseeko niitä verrata jatkuvasti tulevaan lapseen ja meneillä olevaan raskauteen?
Onko minulla oikeus suuttua tästä vai ylireagoinko?
Haluaisin vain että tämä kokemus ei myös pyörisi hänen exänsä ympärillä, onko se väärin minulta haluta niin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagoit. Kuten naiset yleensä.

Vierailija
2/17 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä taas kiukkutädin ja kivikissaäidin luoneesta trollitehtaasta.....

Vierailija
4/17 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tahditonta mieheltäsi. Sano hänelle että jos voisi olla muistelematta vanhoja juttujaan.

Vierailija
5/17 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että ymmärrät, tuntuu vain niin etten saa edes raskaudestani nauttia ettei entistä siihen sekoiteta. Jopa kätilön luona täytyy ottaa entisensä nimi ylös ja kysyä että muistaako kätilö hånet ja heidän yhteiset kaoset. Muuta kysyttävää miehellä ei kätilöltä ollutkaan.

Vierailija
6/17 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen kirjoitti:

Kiitos että ymmärrät, tuntuu vain niin etten saa edes raskaudestani nauttia ettei entistä siihen sekoiteta. Jopa kätilön luona täytyy ottaa entisensä nimi ylös ja kysyä että muistaako kätilö hånet ja heidän yhteiset kaoset. Muuta kysyttävää miehellä ei kätilöltä ollutkaan.

Ei juma... mikä ukko.

Vierailija
7/17 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko jutella tästä neuvolassa, ilman että siittäjä tulee mukaan. Tuollaisen miehen varaan ei kannata laskea mitään.

Vierailija
8/17 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat suuttua, ihan syystäkin

Vierailija
9/17 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko jutella tästä neuvolassa, ilman että siittäjä tulee mukaan. Tuollaisen miehen varaan ei kannata laskea mitään.

Saisin semmoisen varmaan järjestettyä.

En vaan oikein enään tiedä mitä tehdä tai ajatella. Kun tästä suutuin niin mies kohtelee minua täysin kuin ilmaa..

Vierailija
10/17 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on jo kokemus asiasta niin kannattaa hyödyntää se. Ainakin pikkulapsiaikana voi olla hyötyä aiemmasta kokemuksesta.

Vierailija
11/17 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on kun ottaa käytetyn miehen, joka on kokenut nämä asiat jo ennestään toisen naisen kanssa. Ei auta kuin kärsiä myös tulevaisuudessa.

Vierailija
12/17 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt yhtäkkiä tule mieleen lakia tai asetusta joka asian kieltäisi. Eli anna palaa, Suomi on vapaa maa.

Vierailija
13/17 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hae oikeutusta tunteillesi, vaan puhu miehelle niistä. Katso, mihin se johtaa. Älä tivaa miksi, vaan kerro "minusta tuntuu pahalta, kun vertaat"

Vierailija
14/17 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletpa kultakimpaleen löytänyt ja vielä lapsenkin laittanut alulle tuon kanssa! Eikö jo ennen raskautta 

vertaillut sinua eksäänsä?

Vierailija
15/17 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oletpa kultakimpaleen löytänyt ja vielä lapsenkin laittanut alulle tuon kanssa! Eikö jo ennen raskautta 

vertaillut sinua eksäänsä?

Aikaisenmin hän sanoi vihaavansa exsäänsä ja ovat tässä kolme vuotta käyneet niin huoltajuus kiistaa oikeudessa, perheterapeutilla ja kunnassa puhumassa asioista. Eikä mies silloin minua exäänsä verrannut vaan kuukaudesta toiseen keskittyminen meni joka ongelman ja riidan ratkaisuun. Nyt kun minä tulin raskaaksi he ovat kuin parhaat kaverit ja minua verrataan hänen raskauteen ja kuinka hän teki lapsivesitutkimuksen (joka minua peloittaa), myös mitä kaikkia tarvikkeita heillä oli pojilleen ym ym.

Vierailija
16/17 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani sun puolesta, mutta ei toi hyvältä näytä tosiaankaan. Se edellinen vaimo on vaan poistettava teidän perheestä, muuten et tule jaksamaan. Anteeksi, että sanon suoraan.

Vierailija
17/17 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani sun puolesta, mutta ei toi hyvältä näytä tosiaankaan. Se edellinen vaimo on vaan poistettava teidän perheestä, muuten et tule jaksamaan. Anteeksi, että sanon suoraan.

Olen näistä asioista puhunut/sanonut miehelle ja hän vain rykäisee olkapäitään.

En tiedä mikä tässä enään auttaa.

Tuntuu vain siltä että olisi parempi että menisin tämän raskausvaiheen läpi yksin ja kaiken muunkin.