ystävä lakkasi pitämästä yhteyttä!
Tuntuu niin pahalta. Ennen se viestitteli ja me nähtiin ja oli tosi kivaa.
Nyt on täysin hiljaista.
Tätä se teki joskus aikoinaan eli onko taas sama vaihe menossa?
Tuntuu pahalle kun ensin ollaan paljon yhdessä ja on kehittynyt luottamussuhde.
Nyt sitten taas täysin yksin.
Kommentit (6)
Voisko sun käytöksessä olla mitään vikaa? Itse lopetin yhteydenpidon kaveriin, joka oli vain minäminäminä, hänen masentunut fiilis jne. Ja kun minulle sitten tapahtui pari mukavaa asiaa, niin ei todellakaan ollut iloinen puolestani. Tajusin että tuhlasin aikaani hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaan mahdollista niin yritä hankkia muita ystäviä. Edes pari. On nimittäin raskasta olla ihmisen ainoa ystävä. Lisäksi, jos yksi ystävä lakkaa yhteydenpidon niin et kuitenkaan ola täysin yksin. Se ei ole niin iso asia silloin.
Joo, juuri ajattelin samaa. Mulla on uusi tuttavuus johon voisin ottaa yhteyttä.
Vklna ystäväni hehkutti ryhmätapaamista kun olemme yhteisessä ryhmässä.
Eli kiva nähdä niitä muita ryhmäläisiä, näin tulkitsen.
Vierailija kirjoitti:
Voisko sun käytöksessä olla mitään vikaa? Itse lopetin yhteydenpidon kaveriin, joka oli vain minäminäminä, hänen masentunut fiilis jne. Ja kun minulle sitten tapahtui pari mukavaa asiaa, niin ei todellakaan ollut iloinen puolestani. Tajusin että tuhlasin aikaani hänen kanssaan.
En löydä syytä. En viimeksi mitenkään erikoisemmin mitään valittanut.
Tapaaminen meni ihan ok.
Mä en jaksa pitää yhteyttä itsekeskeisiin ja itserakkaisiin ihmisiin.
Kyllä tässä maku menee. Se teki joskus samaa niin että kolme vuotta oli hiljaiseloa.
Ottaa kaveriksi ja heittää pois.
Jos vaan mahdollista niin yritä hankkia muita ystäviä. Edes pari. On nimittäin raskasta olla ihmisen ainoa ystävä. Lisäksi, jos yksi ystävä lakkaa yhteydenpidon niin et kuitenkaan ola täysin yksin. Se ei ole niin iso asia silloin.