Että minä niin toivon, että huomenna ilmoitetaan että Putinin ja Trumpin tapaamispaikka EI OLE Helsinki! Syystä että...
Suomalainen media ihan kiimoissaan, vaikka juuri tänään veli venäläinen sanoi, että tapaamista valmistellaan _useita viikkoja_ eli juuri ennen jalkapallon MM-kisojen finaalia se ei voi olla, siihenhän on vain kaksi viikkoa.
Kommentit (10)
Samaa toivon minä. Maksais meille turhan paljon. Menkööt Wieniin.
Joo ei tänne kyllä niitä kaivattais yhtään...varsinkaan trumpettia.
Ei ole välttämättä Helsinki, voi olla myös esim. Turku / Naantali.
Jos ei ole Suomi, niin ainoa muu vaihtoehto on Itävalta.
Joku voisi sitten syöttää niille kastiketta jossa on ryöppäämättömiä korvasieniä 😍
Hyvää sataa suomeen jos saadaan tapaaminen. Ihan sama vaikka molemmat johtajat ovat pelleääliöitä.
Kahden maailman mahtavimman valtion päämiehet tapaisi täällä ja jotkut uikuttaa etteivät tulisi tänne? Kunnon impivaaralaisia. Suomalaisen punavihreän median aivopesemiä kaunaisia ymmärtämättömiä hönöjä.
Tuskin tulevat tänne kun täällä ei saa edes hyvää ruokaa. Joutuu aina ottamaan omia kokkeja mukaan.
Kyllä tämä olisi suurmielenosoituksen paikka. Voivat molemmat herrat painua h.......n v.......n.
Niin, kukapa sitä jotain kuusenkerkkiä, korvasientä ja sammalta syömään tahtoo tulla. Siinä mielessä Suomella hyvät syyt hävitä. No ei tod. Nyt vaan kunnon kyrsää kehiin ja sauna lämpiämään.
Minä toivon ettei toiveesi toteudu. ;)