Niin kauhee kiima, et tekis mieli laittaa exälle viestiä, et tulis antaa mulle munaa
Varmaan tuliskin paneen mua, mut en ehkä kehtaa. :D
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Exä siis ilmeisemmin ehdotellut sulle aiemmin...kannattais laittaa viestiä..kerran täällä vaan eletään ja yks hyvä pano ei mitään venettä ympäri keikauta;)
Aina silloin tälläin tulee ehdoteltua puolin ja toisin ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitkos jokaiseen reikään..?
En
Ap
Mä voin tulla auttamaan sua. Omistan keskimääräistä isomman (19cm), voidaan toteuttaa samalla sun seksifantasia, kunhan se ei ole pissakakka juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin tulla auttamaan sua. Omistan keskimääräistä isomman (19cm), voidaan toteuttaa samalla sun seksifantasia, kunhan se ei ole pissakakka juttuja.
Oot kuitenkin joku vanha.
Ap
No riippuu vähän....alle puolet odotetusta miesten keskieliniästä. Ootko itse vielä pissis iässä?
Vierailija kirjoitti:
No riippuu vähän....alle puolet odotetusta miesten keskieliniästä. Ootko itse vielä pissis iässä?
Heittämällä alle kolmenkymmenen, eli panonkin pitää olla alle kolmenkymmenen.
Ap
Täälä 26v ukkeli tampereelta voisi todennäköisesti toteuttaa tarpeesi. Mitkä ovat mittasi?
Höh....no etköhän jonkun löydä, jos kroppa on edes vään kohdillaan. Eli kandee lopetta täällä roikkuminen ja lähte baanalle 😉
Vierailija kirjoitti:
Höh....no etköhän jonkun löydä, jos kroppa on edes vään kohdillaan. Eli kandee lopetta täällä roikkuminen ja lähte baanalle 😉
Mulla on vielä pitkä työvuoro edessä :D
Ap
Laita ihmeessä viesti, mitä vielä mietit?
Exä siis ilmeisemmin ehdotellut sulle aiemmin...kannattais laittaa viestiä..kerran täällä vaan eletään ja yks hyvä pano ei mitään venettä ympäri keikauta;)