Onko teillä käynit niin, että mies jolle ooet joskus antanut pakit alkaakin yhtäkkiä kiinnostaa, mutta hän ei ole enää kiinnostunut sinusta?
Kommentit (15)
On. Tosin vuosia myöhemmin joten asia ei muuttunut enää mihinkään. :D
On, kerran nuorempana.... sain Mä se sit petikumppaniksi kuitenkin, vähä harmitti ku olisin halunnu enemmänkin😞
Olen mies ja minulle on käynyt niin, että pakit antanut nainen tuli myöhemmin katumapäälle ja yritti lähennellä. Vitutti koko ihminen siinä vaiheessa niin, että annoin hänen riisuutua ja sanoin sitten hänen olevan liian ruma meikäläiselle ja häivyin paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja minulle on käynyt niin, että pakit antanut nainen tuli myöhemmin katumapäälle ja yritti lähennellä. Vitutti koko ihminen siinä vaiheessa niin, että annoin hänen riisuutua ja sanoin sitten hänen olevan liian ruma meikäläiselle ja häivyin paikalta.
Kuka vauva käyttäytyy noin?
"Niin?"...
En vastaa koska tuo "Niin?" kuulostaa siltä kuin olisit jostain loukkaantunut. En halua tehdä oloasi ikävämmäksi vastauksellani.
En. Pakit annetaan siksi ettei kiinnosta, ei siksi että hän on saatavilla.
Ei ole käynyt. Olen antanut pakit aina syystä, ettei henkilö kiinnosta. En ole asiaa jälkeenpäin edes ajatellut. Pakit on pakit.
En ole ikinä kiinnostunut miehistä joille olen pakit antanut
Ei. Se johtuu itse asiassa siitä, että olen aina tehnyt kaikki aloitteet, eivätkä miehet siis ikinä ole lähestyneet minua missään.
Toisin päin on kyllä käynyt. Tyydyttävimpiä ovat olleet nämä, jotka ovat ottaneet yhteyttä joskus vuosien päästä lähestymisestäni ja kuvitelleet tarjouksen olevan edelleenkin voimassa. Heille olen antanut pakit.
Vierailija kirjoitti:
En. Pakit annetaan siksi ettei kiinnosta, ei siksi että hän on saatavilla.
Komppaan täysillä.
Ei