Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripuli ennen synnytystä

Vierailija
27.06.2018 |

Onko kokemusta löysästä vatsasta ennen synnytystä?
Mulla nyt viikkoja 40+3 ja tänään kahdesti vatsa toiminut, ekalla kerralla ihan kunnon ripulina ja toisella oli myös vähän löysällä. Tähän asti siis raskausaikana ollut kovaa ummetusta ja vatsa toiminut pari kolme kertaa viikossa. Voisko tää enteillä jotain?! :)

Ja joo, tiedän että ei välttämättä enteile, mut kuulisin mielelläni mielipiteitä ja tietty kokemuksia!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi ripuli aamulla yhdeksän aikaan ja illalla yhdeksän aikaan oli vauva sylissä. Ripuli loppui kun suoli oli tyhjä ja sitten tulivat supistukset.

Vierailija
22/28 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva saa mukavan kuorutuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva saa mukavan kuorutuksen.

Tällaisista kommenteista tajuaa, miten paljon täällä on porukkaa joihin sana 'vauva' ei liity mitenkään.

Vierailija
24/28 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päivää ennen synnytyksen varsinaista alkua lähti varmaan pinnatkin suolista.. ja syö syö jos maistuu, mulle kannettiin saliinkin lounaskeitto ja puoliso lusikoi supistusten välillä. Toki se tuli loppurutistuksissa ylös mutta ehti siinä välillä antaa energiaa.

Vierailija
25/28 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi juuri noin esikoisen synnytys. Vatsa tyhjeni ja luulin, että nyt on vatsatauti iskenyt, mutta se olikin synnytyksen alkaminen.

Näin myös minulla, vauva syntyi n. 12 tunnin kuluttua "vatsataudin" alkamisen jälkeen.

Vierailija
26/28 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/28 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija