Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup, johon vain rehellisiä vastauksia: Asiat, seikat, ihmiset, syyt, jotka

Vierailija
27.04.2006 |

ovat aiheuttaneet sinulle pienen tai suuren kateuden vihlaisun?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheemme tienaa todella vähän, ja oikeasti jos saisimme 500 euroa käteen enemmän, ei jokapäiväinen elämämme olisi rahan ja sen riittävyyden kanssa taistelua...

Itsellemme emme osta vaatteita, vain lapselle (ja vain tarpeeseen).

Pelkkä ulkohaalarin ja kumisaappaiden osto aiheuttaa aina parin kuukauden talouden kaaoksen, kun edes niihin ei olisi varaa... Ruokalaskummekin on jo vain 200 euroa/KK ja säästämme kaikessa: sähkössä, puhelimen käytössä, edes saunaan emme raaski mennä kuin kerran viikossa.

Emme voi edes haaveilla esim. sohvan ostosta, TV. n ostosta jne. Mitään ei voida ostaa edes osamaksulla, kun ei pystyttäisi edes niitä eriä maksamaan.

Olen kateellinen siis niille jotka voivat ostaa sen mitä tarvitsevat, ilman että joutuvat sitten esim. syömään kaurapuuroa sen takia.

Vierailija
22/27 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä että olis varaa sisustaa se talo juuri niinkuin haluaa

tuohon on tuskin koskaan varaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on

- neljä ihanaa, kivaa, kaunista lasta

- oma pieni firmansa, joka kuitenkin tuottaa ihan kivasti, vaikka onkin pääasiallisesti kotiäiti

- tiiviisti yhteyttä pitävä, mukava suku

- laaja ystäväpiiri

- mukava, kotona viihtyvä aviomies

- turvattu ja vakaa taloudellinen tilanne

- nätti ulkomuoto

...ja muuttavat ensi viikolla kauniiseen, uuteen taloonsa, josta juuri lähetti kuvia. Ja on vielä aidosti tosi mukava ja fiksu ihminen. En siis ajattele mitenkään pahansuovasti hänen elämästään, vaan aidosti kaipaisin itselleni samaa.

Vierailija
24/27 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-olen kateellinen heille, jotka ovat saaneet rahallista tukea kotoaan. Itse olen täysin pennitön ja kaikki on ollut pakko ansaita itse.

-olen kateellinen heille, joilla on vanhemmat jotka tukevat lapsiaan päätöksissään-

-olen kateellinen heille, joilla ei ole syömishäiriötä eikä vaikeuksia painon kanssa:(.

Vierailija
25/27 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vain yksi ja aika etäisiä ollaan, mm ison ikäeron vuoksi.

Ajoittain olen myös kateellinen vakituisessa työpaikassa omalla alallani oleville, koska se on aika harvinainen tilanne. (hassua tavallaan, koska tykkään kuitenkin freelancen vapaudesta)... Nimim. ainako pätkätöissä :)

Vierailija
26/27 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.aina kukkiva näppynaama vm.76

Vierailija
27/27 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja enemmänkin kateellinen niille, jotka ovat päässeet opiskelemaan heti lukion jälkeen pikkusormea heilauttamalla ja saaneet valmistumisen jälkeen hyväpalkkaisen unelmatyön.