Silmäniloa
Jess. Taas lämpöä riittää...kiihottavaa katsella kun naiset kävelee hameissa työmaalla ja kaupungilla. Jännitystä lisää se kun miettii mitähän alla on.
Mites naiset kiihottaako teitä kun huomaatte miehen katsovan ja yleensäkkin kun pukeudutte ulos lähtöä varten?
Kommentit (12)
Lisään tuon AP:een juttuun rinnat. Osalla naisilla ei ole edes rintaliivejä, Kuolaan ja mietin onko tuo nainen poslari, kummasti vaan alkaa shortseissa pullottamaan.
Kyllä kiihottaa jo heti aamulla kun valitsen asuja. Joskus jätän pikkarit ja liivit kotiin silloin extra kiihottava olo.
Ei, paitsi jos olen ihastunut ko mieheen. Ei koskaan pukiessa.
Useinkin eilen viimeksi töistä kotiin mennessä. Aamulla olin pukenut kevyen kesämekon ilman rintsikoita ja kaupassa ollessa yksi komea mies katseli pitkään. Siinä mielikuvitus alkoi laukata ja kotiin päästyäni olin aivan kiimassa ja välittömästi makkarin yöpöydän laatikosta sauva ja partsille nautiskelemaan.
N38 kirjoitti:
Useinkin eilen viimeksi töistä kotiin mennessä. Aamulla olin pukenut kevyen kesämekon ilman rintsikoita ja kaupassa ollessa yksi komea mies katseli pitkään. Siinä mielikuvitus alkoi laukata ja kotiin päästyäni olin aivan kiimassa ja välittömästi makkarin yöpöydän laatikosta sauva ja partsille nautiskelemaan.
Olisit vienyt sen miehen kotiisi.
Kiihottaa vain niiden miesten katseen, jotka on itselle mieleisiä. Eli 95% katseista ei.115
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaa vain niiden miesten katseen, jotka on itselle mieleisiä. Eli 95% katseista ei.115
Millainen mies on sinulle mieluinen?
Tänään töissä vartalonmukainen hame ja paita jonka alla rinnat kivasti heiluu. Toimiston miehet kivasti kiih.. eiku kiinnostuneet . Pakko tunnustaa et kosteena olen itsekkin ollut.
Ihan riippuu siitä, minkälainen mies mua katselee. Minusta taas on kiva katsella nuoria miehiä, 17 - 25-vuotiaita. Ne on kyllä nättejä ja kiinteitä ja mukavan näköisiä ;)
Vierailija kirjoitti:
Ihan riippuu siitä, minkälainen mies mua katselee. Minusta taas on kiva katsella nuoria miehiä, 17 - 25-vuotiaita. Ne on kyllä nättejä ja kiinteitä ja mukavan näköisiä ;)
Minkäs ikäinen itse olet? :)
M45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies on sinulle mieluinen?
No kun puhtaasti silmänruokamielessä ajatellaan, niin sellaiset v-vartaloiset ja timmikroppaiset, joskus vähän rotevammatkin. Pääsääntöisesti noin ikäiseni tai nuoremmat ja max. 10 vuotta vanhemmat.
Ei.