Hankala anoppi
Meni taas hermot anoppiin. Oltiin viikonloppu mökillä, miehen kans tuli riitaa. Anoppi asettui miehen puolelle vaikka mies oli väärässä. Minusta tehtiin syyllinen ja hankala, vaikka mies aloitti koko sotkun.
Miehen vanhemmilla ongelmat lakaistaan maton alle, kukaan ei saa korottaa ääntänsä, aina pitää olla pepsodent hymy huulilla. Yleensä muistan tämän mutta nyt tuli riideltyä miehen kans ja unohdin.
Pidän miehen vanhempiin etäisyyttä eikä tavata kovin usein, en jaksa sitä teeskentelyä.
Ja kyllä, oli minussakin vikaa. Olisin voinut olla pepsodent hymy huulilla ja antaa miehen riidellä yksin.
Muilla hankalia appivanhempia?
Kommentit (5)
Toki se anoppi oman poikansa puolelle asettuu ihan tilanteesta riippumatta.
Sua taitaa lähinnä harmittaa että anoppi pääsi näkemään riidan / tuli vedetyksi siihen mukaan, etenkin kun ”hävisit”.
”Toi alotti” ei muuten ole mikään selitys omalle huonolle käytökselle 😉
Vierailija kirjoitti:
Toki se anoppi oman poikansa puolelle asettuu ihan tilanteesta riippumatta.
Sua taitaa lähinnä harmittaa että anoppi pääsi näkemään riidan / tuli vedetyksi siihen mukaan, etenkin kun ”hävisit”.
”Toi alotti” ei muuten ole mikään selitys omalle huonolle käytökselle 😉
Ällö, et ymmärrä.
Mä en missään nimessä vetäisi anoppiani mun ja mieheni riitaan mukaan. Välttelen muutenkin. Ei haittaisi yhtään, vaikka en enää ikinä tapaisi.
Aika moni anoppi varmaan asettuisi poikansa puolelle, vaikka tämä olisi kuinka väärässä. Varmaan silti fiksujakin anoppeja on. Tosin meillä anoppi vänkää minulle ihan periaatteestakin vastaan aivan kaikesta ja ne jutut voivat välillä olla aivan järjettömiäkin kuten onko lapsemme ollut kipeä, enkö tajua että pidän "vääristä" väreistä, onko ulkona millainen ilma.
Voi kun tietäisit. Kumpa sitä anoppia ei oiskaan!