Mitä tehdä kun mies on kusipää? Ei maksa mitään lapsen kuluja.
Ei vaatteita, ei kenkiä, ei harrastuksia, ei kulttuurijuttuja, ei pelejä, ei siis kertakaikkiaan mitään. Kitisee ettei ole rahaa. Tokin omaan tietokone- ja höyryttelyharrastukseen löytyy rahaa niin paljon kuin vaan haluaa mutta lapseen ei.
Sen lisäksi sisäilma kodissamme on jatkuvasti paskaa kun mies höyryttelee sisällä jat-ku-vas-ti. Taukoamatonta imutusta. Kuin olisi tutti suussa. Jos siitä sanoo niin saa raivokohtauksen ja haukkuu lapsen kuullen idiootiksi.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkö takia naiset haluavat rikkaita miehiä että olisivat lapsen kustannuksen maksajina?
Miksi mies ei halusisi elättää omaa lastaan?
Miksei nainen?
Vierailija kirjoitti:
Tämänkö takia naiset haluavat rikkaita miehiä että olisivat lapsen kustannuksen maksajina?
Lain mukaan vanhemmalla on lapsestaan elatusvelvollisuus. Oli köyhä tai rikas tai jotain siitä välistä.
Itse eroaisin, jos mies olisi noin vastuuton ja lapsellinen.
Onko miehellä vanhempia tai sisaruksia, jotka ovat normijärjellä varustettuja tai sitten teillä yhteisiä ystäviä? Voisiko mieheesi vaikuttaa jonkun muun läheisen mielipide? Jos puhuisit tilanteesta heille ja sanoisit, että joudut miettimään eroa, koska mies ei maksa mitään lapsen kuluja.
Miksi miehen pitäisi maksaa yhtään mitään - sinähän sen toukan olet synnyttänyt...??
Maksaako kuitenkin puolet ruuista ja asumisesta? Meilläkin minä maksan lasten vaatteet, koska maksan ne lapsilisillä. Ei tietenkään riitä harrastuksiin yms. Mutta maksan harrastukset, koska mies maksaa auton kulut (minulla ei ajokorttia, mutta hyödyn autosta myös). Sinuna harkitsisin eroa miehen asenteen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi maksaa yhtään mitään - sinähän sen toukan olet synnyttänyt...??
Miehen kullinesteistä se toukka on alkunsa saanut. Siksi.
Oli sellainenkin vaihe ettei mies suostunut ostamaan kotiin kuin ruokaa. Ei siis laskenut rahaa lainkaan hygienia-tarvikkeille, kuten shampoolle, saippualle jne. Kun sitten itse ostan kampaamosta kalliita shampoita niin valitti kun ei saanut käyttää niitä.
Törkeyden huippu oli se kun hän erään kerran tokaisi kun mulla on seksissä niin helppoa, kun hän joutuu miehenä tekemään kaiken työn ja nylkyttämään... siis panemaan.. Se kyllä jätti sanattomaksi. Mies joka valittaa että joutuu panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nainen?
Miten niin ei halua?
Huh ja minä luulin että minulla on rankkaa kun ruoanlaitto ja lapsen harrastuksiin kuskaamiset on ollut nyt kuukauden kokonaan minun vastuulla. Miehen hektisen ylitöiksi venyvän työtilanteen takia, joka kyllä palautuu onneksi ennalleen pian.
Tuollaista en katselisi enää sekuntiakaan. Ihan oikeasti, mitä lisäarvoa tuollainen mies/isä tuo sinun tai lapsen elämään?
Huvittaa aina tarinat/leffat näistä perheensä eteen kaikkensa tekevistä miehistä joille on kunnia-asia elättää perheensä. Onko sellaisia oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nainen?
Lapsen kulut menevät puoliksi. Älä tee lapsia jos et halua maksaa puolta lapsen kuluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kullinesteistä se toukka on alkunsa saanut. Siksi.
Pakkokos se on jakaa kylän kaikille repuuseille...???
En ole ikinä ymmärtänyt naisia jotka lisääntyvät "miesten" kanssa joilla on jokin ongelma, kuten alkoholismi, huumeet jne.
Sitten just itketään sitä, ettei ongelmainen "mies" tee osuuttaan.
Katso peiliin, kannattiko se lapsi tuollaisen kanssa tehdä alkuunkaan?
Taitaa kumminkin olla niin ihana "mies" ettei erota voi <3<3
Tai jos erotaan, niin vikistään, kun elareita ei maksa ja päläpäläpälä.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nainen?
Lapsen kulut menevät puoliksi. Älä tee lapsia jos et halua maksaa puolta lapsen kuluista.
Laissa sanotaan vain, että vanhemmat elättävät kykynsä mukaan. Ei mene välttämättä puoliksi. Toisella voi olla enemmän elatuskykyä.
Ei se mies maksa vaikka eroasittekin :D
Vierailija kirjoitti:
Sikisikö hän neitseellisesti?
Ja sitten naiset jostain syystä haluavat lisääntyä tällaisten valopäiden kanssa. Ei voi kuin ihmetellä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nainen?
Eivät mene. Menevät suhteessa elatuskykyyn. Jos toinen on työtön ja käteen jää 300€/kk ja toisella 2700€/kk niin tietysti se enemmän tienaava maksaa enemmän lapsen kuluja, koska lasta nyt vain ei voi jättää ilman ruokaa, vaatteita ja lääkkeitä noin kärjistetysti sanottuna.
Ja tuo tuli jotenkin yllärinä....?