Vaimo raskaana enkä tahdo lasta.
Olen 30 v mies, vaimoni on 37 v. Liitossamme on ollut viimeaikoina paljon alamäkiä. Vaimo on raskaana, koska ehkäisy petti ja hän tahtoisi jatkaa liittoa ja pitää lapsen. Minä taas olen miettinyt eroa. Vaimon ikä painaa minua myös jollain tavalla. Meillä on iso ikäero, jota mietin pitkään, ennen kuin edes alettiin seurustelemaan. Vaimo sai kuitenkin puhuttua minut ympäri, ettei ikä ole kuin numero, minusta se kuitenkin on. Nuo riidatkin johtuvat pitkälti ikäerosta. Tunnen itseni tyhmäksi, koska kaverit ihmettelevät myös, miten olen mennyt hänen ikäisensä kanssa naimisiin.
Kommentit (50)
Seksin vuoksi syntyy lapsia. Hämmästyttävää, ettet tiennyt asiasta.
Ikäeronne on mitätön.
Vaimosta voit erota, mutta lapsesta et. Sinun kannattaa nyt ripeästi aikuistua. Älä mieti, mitä kaverit sanovat. Ei ole heidän elämänsä kyseessä. Lapsen kasvattaminen on suuri ja tärkeä tehtävä. Se kannattaa hoitaa hyvin.
Niin, no ei susta ainakaan isäksi ole jos kavereiden huutelut vaikuttaa yhtään mihinkään parisuhteessa..
Vierailija kirjoitti:
Miten ikäero siis näkyy suhteessa?
Minulta kysytään alkossa paperit, vaimolta ei.
Kukas sen vaimon paukautti paksuksi jos sinä et lasta halua?
Mun mielestä kanssa ikäero on järkyttävä. Nainen on 37 v., mies tekstinsä perusteella 17 v.!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta kysytään alkossa paperit, vaimolta ei.
Ymmärrän. Alkoholi särkee Suomessa monet parisuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Vaimosta voit erota, mutta lapsesta et. Sinun kannattaa nyt ripeästi aikuistua. Älä mieti, mitä kaverit sanovat. Ei ole heidän elämänsä kyseessä. Lapsen kasvattaminen on suuri ja tärkeä tehtävä. Se kannattaa hoitaa hyvin.
En tahdo elämääni liki nelikymppistä naista, koska olen itse hiljattain täyttänyt 30. Lasta en tahdo enkä aio olla hänen elämässään, jos vaimo pitää sen vasten tahtoani.
Juu on kyllä hurja ikäero kun molemmat on kolmekymppisiä. Toinen vaan näköjään henkisesti aikuisempi kuin toinen...
Vierailija kirjoitti:
Seksin vuoksi syntyy lapsia. Hämmästyttävää, ettet tiennyt asiasta.
Ikäeronne on mitätön.
Syntyy toki, miksi luulet ettei se olisi tiedossa. E_h_k_ä_i_s_y___p_e_t_t_i, jos osaat lukea, senkin epäpätevä Sherlock.
Vierailija kirjoitti:
Kukas sen vaimon paukautti paksuksi jos sinä et lasta halua?
Kierukka petti.
Jos et missään tapauksessa halua lasta varmaan huolehdit kondomista ja vasektomiasta?
Seksisuhteessa hyvä ikäero, mutta muuten en kyllä lähtisi.
Haluaisitko elää vaimosi kanssa, jos hän ei olisi raskaana? Jos et, tiedät itsekin mitä pitää tehdä. Jos haluaisit jatkaa, jatkatte perheenä. Jos vaimo päättää pitää lapsen, sinusta tulee isä halusit tai et.
Miten olet noin muiden vietävissä? Ensin vaimo höynäyttää sanomalla että ikäero ei haittaa, vaikka itseäsi haittaa, ja nyt vielä mietit mitä kaveritkin sanoo... huh huh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tahdo elämääni liki nelikymppistä naista, koska olen itse hiljattain täyttänyt 30. Lasta en tahdo enkä aio olla hänen elämässään, jos vaimo pitää sen vasten tahtoani.
Olet lapsellinen, aikuistu hyvä poika. Ikäeroa olisi kannattanut ajatella ennen seuruselua, ja seksiä ei olisi kannattanut harrastaa naisen kanssa, jos ei lasta tahdo. Kannapas nyt vastuusi äläkä valita kuin joku 10-vuotias.
Oletko ap ihan varma, että olet 30? Ettet sittenkin kymmenen vuotta nuorempi, vaikutat siltä. Hyvää isänpäivää anyway.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko elää vaimosi kanssa, jos hän ei olisi raskaana? Jos et, tiedät itsekin mitä pitää tehdä. Jos haluaisit jatkaa, jatkatte perheenä. Jos vaimo päättää pitää lapsen, sinusta tulee isä halusit tai et.
En ole lapsen elämässä.
AP.