Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo raskaana enkä tahdo lasta.

Vierailija
26.06.2018 |

Olen 30 v mies, vaimoni on 37 v. Liitossamme on ollut viimeaikoina paljon alamäkiä. Vaimo on raskaana, koska ehkäisy petti ja hän tahtoisi jatkaa liittoa ja pitää lapsen. Minä taas olen miettinyt eroa. Vaimon ikä painaa minua myös jollain tavalla. Meillä on iso ikäero, jota mietin pitkään, ennen kuin edes alettiin seurustelemaan. Vaimo sai kuitenkin puhuttua minut ympäri, ettei ikä ole kuin numero, minusta se kuitenkin on. Nuo riidatkin johtuvat pitkälti ikäerosta. Tunnen itseni tyhmäksi, koska kaverit ihmettelevät myös, miten olen mennyt hänen ikäisensä kanssa naimisiin.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ikäero siis näkyy suhteessa?

Vierailija
2/50 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma että oli vahinko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin vuoksi syntyy lapsia. Hämmästyttävää, ettet tiennyt asiasta.

Ikäeronne on mitätön.

Vierailija
4/50 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosta voit erota, mutta lapsesta et. Sinun kannattaa nyt ripeästi aikuistua. Älä mieti, mitä kaverit sanovat. Ei ole heidän elämänsä kyseessä. Lapsen kasvattaminen on suuri ja tärkeä tehtävä. Se kannattaa hoitaa hyvin.

Vierailija
5/50 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no ei susta ainakaan isäksi ole jos kavereiden huutelut vaikuttaa yhtään mihinkään parisuhteessa..

Vierailija
6/50 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta kysytään alkossa paperit, vaimolta ei.

Vierailija
7/50 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sen vaimon paukautti paksuksi jos sinä et lasta halua?

Vierailija
8/50 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kanssa ikäero on järkyttävä. Nainen on 37 v., mies tekstinsä perusteella 17 v.!

Vierailija
9/50 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta kysytään alkossa paperit, vaimolta ei.

Ymmärrän. Alkoholi särkee Suomessa monet parisuhteet.

Vierailija
10/50 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosta voit erota, mutta lapsesta et. Sinun kannattaa nyt ripeästi aikuistua. Älä mieti, mitä kaverit sanovat. Ei ole heidän elämänsä kyseessä. Lapsen kasvattaminen on suuri ja tärkeä tehtävä. Se kannattaa hoitaa hyvin.

En tahdo elämääni liki nelikymppistä naista, koska olen itse hiljattain täyttänyt 30. Lasta en tahdo enkä aio olla hänen elämässään, jos vaimo pitää sen vasten tahtoani.

Vierailija
11/50 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on kyllä hurja ikäero kun molemmat on kolmekymppisiä. Toinen vaan näköjään henkisesti aikuisempi kuin toinen...

Vierailija
12/50 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin vuoksi syntyy lapsia. Hämmästyttävää, ettet tiennyt asiasta.

Ikäeronne on mitätön.

Syntyy toki, miksi luulet ettei se olisi tiedossa. E_h_k_ä_i_s_y___p_e_t_t_i, jos osaat lukea, senkin epäpätevä Sherlock.

Vierailija
13/50 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas sen vaimon paukautti paksuksi jos sinä et lasta halua?

Kierukka petti.

Vierailija
14/50 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et missään tapauksessa halua lasta varmaan huolehdit kondomista ja vasektomiasta?

Vierailija
15/50 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhteessa hyvä ikäero, mutta muuten en kyllä lähtisi.

Vierailija
16/50 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko elää vaimosi kanssa, jos hän ei olisi raskaana? Jos et, tiedät itsekin mitä pitää tehdä. Jos haluaisit jatkaa, jatkatte perheenä. Jos vaimo päättää pitää lapsen, sinusta tulee isä halusit tai et.

Vierailija
17/50 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet noin muiden vietävissä? Ensin vaimo höynäyttää sanomalla että ikäero ei haittaa, vaikka itseäsi haittaa, ja nyt vielä mietit mitä kaveritkin sanoo... huh huh

Vierailija
18/50 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tahdo elämääni liki nelikymppistä naista, koska olen itse hiljattain täyttänyt 30. Lasta en tahdo enkä aio olla hänen elämässään, jos vaimo pitää sen vasten tahtoani.

Olet lapsellinen, aikuistu hyvä poika. Ikäeroa olisi kannattanut ajatella ennen seuruselua, ja seksiä ei olisi kannattanut harrastaa naisen kanssa, jos ei lasta tahdo. Kannapas nyt vastuusi äläkä valita kuin joku 10-vuotias.

Vierailija
19/50 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ihan varma, että olet 30? Ettet sittenkin kymmenen vuotta nuorempi, vaikutat siltä. Hyvää isänpäivää anyway.

Vierailija
20/50 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko elää vaimosi kanssa, jos hän ei olisi raskaana? Jos et, tiedät itsekin mitä pitää tehdä. Jos haluaisit jatkaa, jatkatte perheenä. Jos vaimo päättää pitää lapsen, sinusta tulee isä halusit tai et.

En ole lapsen elämässä.

AP.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän