Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää jotain nuorelta putkimieheltä

Vierailija
26.06.2018 |

19-vuotias putkimies vastaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mapressilla ei muutenkaan liitetä 10mm putkea taikinapää.. 😂 mutta liitin on nimeltään puserrusliitin suora supistava 10-12 jos et kehtaa liikkeestä osan nimeä kysyä niin onneksi täältä löytää vastauksen myös sun kiperään kysymykseen. Noihin loppuihin voi ap vastata itse.. 😉

Vierailija
22/27 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko huolto- vai urakkapuolella? Mikä palkkaryhmä (S, 1, 2 jne.) ja onko hyvät työkaverit?

Minkä osan tilaat tukusta (millä nimellä) jos sinun tarvitsee yhdistää 10 ja 12 kupariputket toisiinsa, ja sun mapressi on just varastettu ja kaasut vaikka räjähtäny?

Huoltopuolella, S, On, Tilaisin 10/12 supistusosan.

Söpöö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisikö nainen putkimiehenä? Vastaa totuudenmukaisesti, plussat ja miinukset.

Vierailija
24/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärjäisikö nainen putkimiehenä? Vastaa totuudenmukaisesti, plussat ja miinukset.

Kyllä mä ainakin pärjään. Miinuksena vanhemmat timpurit, joiden on vaikea käsittää, että naisena olen ihan yhtä ammattilainen kuin samalla kokemuksella olevat miehetkin.

N27

Vierailija
25/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19-vuotias putkimies vastaa.

Oletko siis ammattikoulun käynyt putkimies vai sellainen, mitä nimitetään "putkimieheksi" vankilaslangissa?

Vierailija
26/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin pärjään. Miinuksena vanhemmat timpurit, joiden on vaikea käsittää, että naisena olen ihan yhtä ammattilainen kuin samalla kokemuksella olevat miehetkin.

N27

Onko työ fyysisesti raskasta? Uskotko että pärjäät siinä vielä 50v?

Vierailija
27/27 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo vastauksen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi