Kysykää jotain nuorelta putkimieheltä
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko huolto- vai urakkapuolella? Mikä palkkaryhmä (S, 1, 2 jne.) ja onko hyvät työkaverit?
Minkä osan tilaat tukusta (millä nimellä) jos sinun tarvitsee yhdistää 10 ja 12 kupariputket toisiinsa, ja sun mapressi on just varastettu ja kaasut vaikka räjähtäny?
Huoltopuolella, S, On, Tilaisin 10/12 supistusosan.
Söpöö
Pärjäisikö nainen putkimiehenä? Vastaa totuudenmukaisesti, plussat ja miinukset.
Vierailija kirjoitti:
Pärjäisikö nainen putkimiehenä? Vastaa totuudenmukaisesti, plussat ja miinukset.
Kyllä mä ainakin pärjään. Miinuksena vanhemmat timpurit, joiden on vaikea käsittää, että naisena olen ihan yhtä ammattilainen kuin samalla kokemuksella olevat miehetkin.
N27
Vierailija kirjoitti:
19-vuotias putkimies vastaa.
Oletko siis ammattikoulun käynyt putkimies vai sellainen, mitä nimitetään "putkimieheksi" vankilaslangissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin pärjään. Miinuksena vanhemmat timpurit, joiden on vaikea käsittää, että naisena olen ihan yhtä ammattilainen kuin samalla kokemuksella olevat miehetkin.
N27
Onko työ fyysisesti raskasta? Uskotko että pärjäät siinä vielä 50v?
Mapressilla ei muutenkaan liitetä 10mm putkea taikinapää.. 😂 mutta liitin on nimeltään puserrusliitin suora supistava 10-12 jos et kehtaa liikkeestä osan nimeä kysyä niin onneksi täältä löytää vastauksen myös sun kiperään kysymykseen. Noihin loppuihin voi ap vastata itse.. 😉