Riittääkö sinulle 11cm penis?
Olen 23-vuotias mies. Minulla on ollu jo 2 erittäin hyvää suhdetta ja olemme edenneet pitkälle, mutta tiemme ovat katkenneet siihen, että 11cm kulli ei ollut tyydyttävä. Olenko naimaton lopun ikääni vai saako tuplaykkösellä naisen kainaloon?
Kommentit (26)
En ole koskaan ollut kiinnostunut kumppanieni peniksen pituudesta, koska vain se merkitsee miltä se tuntuu. Jos sä et saa naista tyydytettyä niin vika on ihan muualla kuin sun elimessä. Olet unohtanut pitkän esileikin. ja sun tapauksessa tarkoitan oikeasti pitkää esileikkiä jotta naisen kropassa paisuvat ne kudokset joiden pitääkin paisua jotta se seksi tyydyttäisi kumpaakin.Jos nainen ei käy kuumana, voit unohtaa koko jutun tuolla kalustolla.
Ohjeeet annettu, nyt opettelet naisen anatomian niin hyvin kuin mahdollista. Huomaa että sä olet ihan pihalla naisen tarpeista. Ei ne orkut tule sisäkautta.
Pakko riittää, kun on sen mittainen.
Pituus on aika samantekevää, kunhan se nyt on jotain keskimitta+-5cm. Paksuus on pituutta tärkeämpi, vielä sitä tärkeämpää on kuinka vehjettä osaa käyttää, ja kaikkein tärkeintä on millainen mies vehkeen jatkona on.
Yhdellä eksällä oli suunnilleen tuon pituinen (en mitannut, veikkaan koska siltä se tuntui ja näytti).
Hän kyllä osasi kompensoida sen sängyssä muilla tavoilla ja mielelläni olisin hänet suhteeseen halunnut.
Nykyään hänellä on avokki ja lapsi. Kuulema työpaikka-romanssikin ja juttujen mukaan turhankin menevä tyyppi välillä ollut.
Ei se ole siitä kalun koosta kiinni. Tai ehkä voisit panostaa siihen tyydyttämiseen? On niitä päälle vedettäviä peniksen jatkeitakin olemassa (kuulema), sen kun päätät minkä kokoisella haluat survoa tänään.
Yhdellä eksällä oli suunnilleen tuon pituinen (en mitannut, veikkaan koska siltä se tuntui ja näytti).
Hän kyllä osasi kompensoida sen sängyssä muilla tavoilla ja mielelläni olisin hänet suhteeseen halunnut.
Nykyään hänellä on avokki ja lapsi. Kuulema työpaikka-romanssikin ja juttujen mukaan turhankin menevä tyyppi välillä ollut.
Ei se ole siitä kalun koosta kiinni. Tai ehkä voisit panostaa siihen tyydyttämiseen? On niitä päälle vedettäviä peniksen jatkeitakin olemassa (kuulema), sen kun päätät minkä kokoisella haluat survoa tänään.
Tämä penis juttujen aloittajalla niin enemmänkin ongelma aivojensa koon kanssa. Sitä ei voi kompensoida isolla peniksellä, mutta pienen peniksen voi kompensoida isoilla aivoilla.
Minkäs niille mitoille ja ero kokoisuuksille mahtaa? Ovathan kaikki ihmisetkin erinäköisiä, kuuloisia ja oloisia.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut kiinnostunut kumppanieni peniksen pituudesta, koska vain se merkitsee miltä se tuntuu. Jos sä et saa naista tyydytettyä niin vika on ihan muualla kuin sun elimessä. Olet unohtanut pitkän esileikin. ja sun tapauksessa tarkoitan oikeasti pitkää esileikkiä jotta naisen kropassa paisuvat ne kudokset joiden pitääkin paisua jotta se seksi tyydyttäisi kumpaakin.Jos nainen ei käy kuumana, voit unohtaa koko jutun tuolla kalustolla.
Ohjeeet annettu, nyt opettelet naisen anatomian niin hyvin kuin mahdollista. Huomaa että sä olet ihan pihalla naisen tarpeista. Ei ne orkut tule sisäkautta.
Toi oli ihan hyvä, sillä kielellä voi saada naiselle monta orgasmia. Jos nainen on aktiivinen nainen antaa kyllä sinullekkin orgasmin tavalla jota et osaa edes kuvitella. Tosiaan 10cm on käyttökelpoinen, ehkä joku asento ei onnistu, mutta jos kieli pelaa ja sormet niin ei teillä ole mitään hätää. N
Näytä minulle nainen, joka ei haluaisi isompaa, niin minä näytän sinulle miehen joka ei haluaisi munansa olevan isompi. Aivan, kumpiakaan ei ole.
Mutta. Siltikään se ei merkitse välttämättä juuri mitään, kunhan suurinpiirtein normaalin rajoissa mennään. Muutama sentti sinne tänne ei merkitse mitään. Naiselle voi tuottaa orgasmin niin monella tavalla. Kannattaa opetella naisen anatomiaa, ja kyllä naiselta voi suoraan kysyäkin, mistä hän pitää. En minä pane ollenkaan pahakseni, jos mies asiaa tiedustelee. Päinvastoin !!
Huoli pois hyvä mies ja opiskelemaan !
Juu kyllä se nainen pitää opetella myös hoitelemaan muilla tavoin ennen seksia. Ja kyllä se on tuossa tilanteessa todella olennaista kuinka tiukka nainen on/tai kuinka hyvin osaa jumpata ja käyttää lantionpohjan lihaksia.. Mä oon saanu viime aikoina parasta seksia mieheltä kellä naurettavan pieni muna. Vaikka en ole enää luonnostaan tiukka mutta oon jumpannu ja käytän niitä ahkeraan seksin aikana. Toki myös tunnetta pitää olla mukana, se on tuossa tilanteessa tärkeää. Ei ehkä tunnu niin hyvälle jos ei tunnetta ole pelissä..
Ei pituutena, eikä paksuutena. Viisi senttiä lisää molempiin niin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä penis juttujen aloittajalla niin enemmänkin ongelma aivojensa koon kanssa. Sitä ei voi kompensoida isolla peniksellä, mutta pienen peniksen voi kompensoida isoilla aivoilla.
Just näin. Nämä penisjutut edellä kulkevat homopojat eivät naista saa ikinä.
Kelpaa pissimiseen. Harvassa ovat ne naiset joille kelpaisi sänkyyn asti.
Jos on saanut isoa ni onhan se 11 cm kalu sit aika surkee...
Nainenhan voi saad montakin täysin ilman kaluakin, joten viis mitoista. Melko kummallista puhetta "tee näin ja noin ennen seksiä.." Mitä se toiminta on ennen? Puuronko keittoa? Eikö seksi ole kaikkea mitä siihen kuuluu, ei vain se yhdyntä. Ja todellakin, seksiä voi olla täysin ilman yhdyntääkin, myös mies. Mutta jos mies sitä haluaa, siihen riittää sitten se 11 cm myös.
Ainahan voit alkaa homoksi. Kun otat kakkoseen, ei peniksesi mitalla ole väliä.
On olemassa myös lesboja. Ja heistäkin osalla tyydyttävä seksielämä.
Entä jos on 171cm ja 163kg mies ja kikuli 11cm kovana? Onko valtava kikuli?
Vierailija kirjoitti:
Pakko riittää, kun on sen mittainen.
11 cm ei vaan kovin pitkälle riitä.
Pituus vai ympärysmitta? Kovana vai lepotilassa? Sitten kun se tietty ihminen tulee vastaan, ei pippelin tai tissien koolla ole mitään merkitystä.