Auttakaa mua tän miehen suhteen?
Mulla on ihana perhe, kiva koti, kavereita ja olen terve. Lapset hyvässä iässä. Parisuhde voi hyvin ja mulla on kivoja harrastuksia. Ja mun mies on oikeasti ihan täydellisen ihana. Pitkä liitto jo takana ja tulevaisuus näyttää valoisalta.
Mutta sitten vaan kävi niin, että ihastuin työkaveriini joka on vielä kaiken lisäksi tunnettu "pelimies".
Ajattelin olevani jo liian vanha ja tylsä tuollaiseen leikkiin, mutta mies vaan yritti ja yritti ja sitten lähdin leikkiin mukaan. :(
Mitään ei ole tapahtunut, minä vain ihastuin ja olemme molemmat nauttineet toistemme huomiosta. Olemme tutustuneet työn lomassa paremmin ja pelimies vaikuttaakin kiltiltä ja hiukan surkealta tapaukselta. Eli en ole ihastunut hänen pelleilyynsä vaan siihen mieheen siellä pelleilyn takana.
Mutta koska hänen puolestaan se kuitenkin on enemmän sitä peliä ja leikkiä ja olen sen koko ajan tiennytkin, niin mitä mä teen nyt?
Uskokaa tai älkää, mutta mun mies on parasta mun elämässä joten nyt haluan kokonaan eroon näistä tunteista.
Ap
Kommentit (43)
Jos muu ei auta, niin alat pukeutua mummomaisesti. Pelimies menettää kiinnostuksensa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
"Sitten kävi näin".
Yhteiskunnan suurin murros viimeisen sadan vuoden aikana on se, että ihmiset eivät enää tee asioita, vaan ihmisille käy asioita.
Kukaan ei enää ota vastuuta tekemisistään, heille vain tapahtuu kaikenlaista. Totta.
On varmaan jännää elää elämäänsä niin, että tunteet vaan vie tilanteesta toiseen, tai kuten asia ilmaistaan: "kohtalo kuljettaa".
Niin, tämä riippuu ihan siitä onko miehen toiminnan tavoite kaataa sänkyyn mahdollisimman monta naista, antaen epämääräisesti ymmärtää että haluaa muutakin, jotta nainen ei koe olevansa halpa huo*a, vaikka mies siirtyykin heti seuraavaan.