Auttakaa mua tän miehen suhteen?
Mulla on ihana perhe, kiva koti, kavereita ja olen terve. Lapset hyvässä iässä. Parisuhde voi hyvin ja mulla on kivoja harrastuksia. Ja mun mies on oikeasti ihan täydellisen ihana. Pitkä liitto jo takana ja tulevaisuus näyttää valoisalta.
Mutta sitten vaan kävi niin, että ihastuin työkaveriini joka on vielä kaiken lisäksi tunnettu "pelimies".
Ajattelin olevani jo liian vanha ja tylsä tuollaiseen leikkiin, mutta mies vaan yritti ja yritti ja sitten lähdin leikkiin mukaan. :(
Mitään ei ole tapahtunut, minä vain ihastuin ja olemme molemmat nauttineet toistemme huomiosta. Olemme tutustuneet työn lomassa paremmin ja pelimies vaikuttaakin kiltiltä ja hiukan surkealta tapaukselta. Eli en ole ihastunut hänen pelleilyynsä vaan siihen mieheen siellä pelleilyn takana.
Mutta koska hänen puolestaan se kuitenkin on enemmän sitä peliä ja leikkiä ja olen sen koko ajan tiennytkin, niin mitä mä teen nyt?
Uskokaa tai älkää, mutta mun mies on parasta mun elämässä joten nyt haluan kokonaan eroon näistä tunteista.
Ap
Kommentit (43)
Pitää miettiä vaihtoehdot: hyvä nykyinen suhde, vai uusi suhde jonka laatua et tiedä. Siis helppo ratkaisu.
Ei auta muu kuin tylytys. Lisäksi keksit päässäsi työkaverille ikävän lempinimen jota käytät aina häntä ajatellessasi.
Kyllä sinä selviät, kuten me muutkin pelimiehen uhrit. Kiltteys ja surkeuskin voi olla btw peliä. Näitä on nähty.
Pelimiehen luonteeseen kuuluu vaikuttaa "oikeasti se on surullinen ja haavoittunut mies, jonka minä rakkaudellani pelastan" - tyyppiseltä. Joka nyt vaan sattumalta on myös komea, karismaattinen, hauska ja itsevarma..ei se oikeasti tarvitse ketään naista parantamaan itseään rakkaudellaan. Pelimies tykkää olla monien eri naisten kanssa ja se hänelle suotakoon. Jos joku nainen kehittää siihen ympärille jotain romanttista fantasiaa samalla kun mies harrastaa kimppakivaa kahden blondin kanssa niin mies ei voi sille mitään.
Mä en ole ikinä joutunut pelimiehen uhriksi. Olen ollut niin pitkään avioliitossa. En olisi uskonut, että löydän työpaikalta tuollaisen tyypin.
No miten tuollaiselle pelimiehelle osoitetaan että nyt riittää leikkiminen? Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ikinä joutunut pelimiehen uhriksi. Olen ollut niin pitkään avioliitossa. En olisi uskonut, että löydän työpaikalta tuollaisen tyypin.
Mutta se on hyvä, että tajuaa olevansa nimenomaan uhri. Se on oikea sana.
Ei mikään traagisen rakkauden osapuoli.
No rupeat tylsäksi, jaarittelet ajatuksiasi ja tunteitasi etkä heitä läppää vaan pohdit esim sotea. Ajatuksesi ja tunteesi tai persoonasi ei pelimiestä kiinnosta vaan se saako sinulta seksiä ja sulan hattuun.
Olet saavuttanut haaveesi, etkä ole keksinyt uusia. Muutos ja vieraan miehen imartelu houkuttaa ajatuksen tasolla. Olet antanut sille liikaa tilaa, eikä tuo tule hyvin päättymään.
Vierailija kirjoitti:
No rupeat tylsäksi, jaarittelet ajatuksiasi ja tunteitasi etkä heitä läppää vaan pohdit esim sotea. Ajatuksesi ja tunteesi tai persoonasi ei pelimiestä kiinnosta vaan se saako sinulta seksiä ja sulan hattuun.
Loistava idea muuten, mutta ei kannata jaaritella sotesta, vaan somesta. Paljon tylsempi, eli parempi aihe. Tylsyys kunniaan.
Lisäksi tosi-tv, Cheek ja Lenita Airiston rakkauselämä.
Inhorealisti kirjoitti:
Olet saavuttanut haaveesi, etkä ole keksinyt uusia. Muutos ja vieraan miehen imartelu houkuttaa ajatuksen tasolla. Olet antanut sille liikaa tilaa, eikä tuo tule hyvin päättymään.
Niin, voisiko se olla juuri sitä?
Yritän pysytellä kaukana koko miehestä!
Inhorealisti kirjoitti:
Juuri näin! Tätä paremmin asiaa ei voi kiteyttää. Tästä vaan näkee, että ihminen ei ole koskaan tyytyväinen. Ei vaikka eläisi unelmiensa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Pohdit sotea 😂😂 reps
Muista, että olet koko ajan yksi monista naisista sille pelimiehelle. Ei sillä suhteella olisi mitään tulevaisuutta, koska pelimies ei ole koskaan uskollinen.
Pelimies on kuin tietokone mikä on ohjelmoitu yhteen tarkoitukseen. Jatkuvaa laskelmointia tilanteen mukaan ja tilanteen muuttuessa käytös myös muuttuu.
Mutta en syyllistä, sillä ei sellaisen miehen tarkoitus ole särkeä liittoja, vaan saada piparia.
Mistä päättelet, että tunnettu pelimies?
Vierailija kirjoitti:
No miten tuollaiselle pelimiehelle osoitetaan että nyt riittää leikkiminen? Ap
Ignooraamalla
Pelimies tekee sitä mitä osaa parhaiten, eli pelaa. Pelin tarkoituksena onkin saada huomiota ja toisen kiinnostus. Mutta ei mitään muuta, ainakaan mitään vakavaa. Bonusrahat toki on, jos saa pelillään jonkun lankaan ja vähän enemmänkin.
Mutta sen vuoksi et ikinä haluaisi menettää hyvää miestäsi, yhteistä perhettänne. Järkeistä asia viimeisen päälle. Ihastuksia voi pitkän liiton aikana tulla ja mennä, ehkä niistä saa vähän jopa potkua omaan arkeen. Siinä kaikki ja jatkat tyytyväisenä hyvää elämääsi ja parisuhdettasi.
Mitä kiusaat itseäsi. Käy panemassa sen kanssa kun kuitenkin se eniten houkuttaa. Sittenhän on tehty ja tiedät. Asia ei vaivaa enää.
Opettelet sitten elämään miehesi seurassa kuin mitään ei piilossa olisi tapahtunutkaan. Mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi. Jos tulee surkea olo, voit yrittää anteeksi saamista. 🙄
Itsehän olet mennyt rakastumaan ja mielestäsi näemmä kaikki puhevälit ovat pelimiehen tuntomerkkejä? Vau mikä ääliö, ja nyt kyselee apuja pikku ongelmaan.
Mun silmissä sä olet jo tehnyt petoksen ja en itse jatkaisi sun kanssa.