Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIESITKÖ jostain kun tulit raskaaksi?

Vierailija
26.06.2018 |

Minä kuvittelen 300 erilaista raskausoiretta aina ovulaation ja kuukautisten väliin jos kovasti toivon raskautta. Paha olo, vatsaa nipistelee, väsyttää, ei väsytä, kurkku kipeä jne. Mitä vain.

PAITSI: Ensimmäisestä tunsin kiinnittymisen pystysuorina viivamaisina tuntemuksina kohdussa. Silloin tiesin, niitä tuntemuksia ei ole ollut koskaan muutoin. Nyt on toinen toiveissa ja tuli kiinnittymisvuotoa, veriviiva kirkkaan liman seassa. Tällaista ei koskqan muutoin ole ollut. Taidan siis taas tietää :) jännittää kuitenkin mahtaakohan pysyä kiinni.

Mites muilla, oletteko tienneet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, vastaan ehkä vähän turhaan, koska vielä kertaakaan en ole ollut raskaana. Yritystä on kuitenkin ollut melkein jo vuosi, ja joka kuukausi "tiedän" ja bongailen erilaisia oireita. Aina on kuitenkin menkat alkaneet ajallaan... :(

Vierailija
2/7 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tiennyt joka raskaudesta (4) siten, että kuukautisten oltua myöhässä noin 2 vk olen tehnyt raskaustestin. Ei ole ollut mitään pysty- eikä vaakasuuntaisia tuntemuksia. En erota myöskään, kummasta munasarjasta munasolu kulloinkin irtoaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, koska ennen syntistä aktia rukoilin Jumalalta, että anna minulle lapsi. Koska olen hyvin uskonnollinen ihminen, ja elänyt erittäin siveellisesti, niin tiesin, että Jumala toteuttaisi toiveeni.

Vierailija
4/7 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt ennen kuin kuukautiset oli myöhässä ja testi positiivinen. Niihin aikoihin kun lapsi sai alkunsa, aloin yhden seksikerran jälkeen itkeä aivan holtittomasti ilman mitään syytä, joskus miettinyt oliko se juuri se kerta, varmaan ei.

Vierailija
5/7 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin heti kun alavatsan toisella puolella nippaili kovaa, että nyt ollaan raskaana. Ja niin olin.

Vierailija
6/7 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kohdalla vain tiesin. Edelliset yrityskierrot olin myös kuvitellut itselleni kaikki mahdolliset oireet. Tuon kierron luulin epäonnistuneen koska ei ehditty pahemmin hommailla ja ehdin jo surra hukkaan mennyttä kiertoa mutta sitten tosiaan noin viikko ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa vaan tiesin. Olin "tiennyt" monesti ennenkin mutta nyt tunne oli ihan eri ja varma ja raskaana oltiin. Mitään muuta oiretta ei juuri ollut. Oireet alkoi vasta noin viikko plussan jälkeen.

Nyt odotan toista ja kun yritys aloitettiin ajattelin että näin kerran kaiken jo kokeneena, jää tuo hömppä oireiden kuvittelu pois. Tiedän jo miltä se tuntuu kun on oikeasti raskaana. Mutta niinpä vain kuvittelin taas vaikka ja mitä. Sitten tuli kierto joka päätettiin jättää huonommalle yritykselle koska raskaus juuri silloin olisi ollut vähän kehnompi vaihtoehto. Tuosta jäi päälle se etten seuraillut oireita seuraavassakaan kierrossa ja sitten yhtäkkiä päivä pari ennen menkkoja mies yhtäkkiä haisi nenääni pahalle ja kun suihkukaan ei auttanut, tiesin siitä. Tällä kertaa sitä tunnetta että vain tiedän, ei tullut. Olen 12. Viikolla eikä vieläkään ole sitä tunnetta vaikka kärsin aivan karmivista raskausoireita.

Vierailija
7/7 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin heti seksin jälkeen. Kahdesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän