Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin käydä kahvilla tuttavan kanssa, johon olet salaa ihastunut?

Vierailija
26.06.2018 |

Molemmat ovat varattuja. Tiedän että suurin osa teistä tuomitsee tämän, mutta itse en näe tässä mitään ongelmaa. Kukaan ei kärsi, koska kukaan ei tiedä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ole väärin, itseni tuntien.

Vierailija
2/18 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin esittää kaveria, jos on muita aikeita. Muuten kai ihan normaalia, itse ainakin lievästi ihastun melkein jokaiseen uuteen kaveriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä seurustelu alkaa tilanteesta jossa käydään kahvilla ihmisen kanssa johon on ihastunut! Eli aika ookoo minusta.

Vierailija
4/18 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä seurustelu alkaa tilanteesta jossa käydään kahvilla ihmisen kanssa johon on ihastunut! Eli aika ookoo minusta.

?

Vierailija
5/18 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin pelkän otsikon,. Mutta kun molemmat varattuja niin ei ole mielestäni hyvä tilanne käydä toisen ihastuksen kanssa kahvilla. liian suuret riskit

Vierailija
6/18 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko "käydä kahvilla" kiertoilmaisu?

Vierailija
7/18 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä kahvilla tapahtuu?

Vierailija
8/18 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On väärin esittää kaveria, jos on muita aikeita. Muuten kai ihan normaalia, itse ainakin lievästi ihastun melkein jokaiseen uuteen kaveriin.

Väärin esittä kaveria? :D No jopas. Mitähän haittaa siitä siis mahdollisesti on tässä tapauksessa? Molemmat varattuja.

Vierailija
9/18 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin esittä kaveria? :D No jopas. Mitähän haittaa siitä siis mahdollisesti on tässä tapauksessa? Molemmat varattuja.

Kuvittele että kertoisit miehellesi/vaimollesi, että lähdet kahville sellaisen kaverin kanssa johon tunnet vetoa. Pystyisitkö kertomaan? Jos et, et mene.

Vierailija
10/18 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin esittää kaveria? Eikö varatuilla saa olla kavereita? Jos sitten saatumalta omaa jotain tunteita kaveria kohd´taan, hänet pitää eliminoida kaveripiiristä? Ei kai nyt sentään? Sehän olisi ihan idioottimaista: "Kuule, olen vähän suhun ihastunut joten ei voida olla enää kavereita." Häh?

Vierailija
11/18 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinusta ok jos puolisosi olisi ihastunut johonkin toiseen ja kävisi hänen kanssaan kahvilla?

Vierailija
12/18 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele että kertoisit miehellesi/vaimollesi, että lähdet kahville sellaisen kaverin kanssa johon tunnet vetoa. Pystyisitkö kertomaan? Jos et, et mene.

Miksi pitäisi kertoa että tuntee vetoa? Tyhmän rehellinen ei pidä olla.

Vierailija
13/18 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos ei ole tarkoitus ryhtyä salasuhteeseen ja kunnioittaa kumppaniaan.

Vierailija
14/18 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: kunnioittaa yhä kumppaniaan eikä liitto ole lopuillaan muista syistä

Vierailija
15/18 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap paljasti itsensä taas provoksi teeskentelemällä ettei ymmärrä kysymyksiä. Aina sama kaava.

Vierailija
16/18 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kahvilla käymisessä mitään väärää ole, niin kauan kun se jää vain siihen kahvin juomiseen.

Vierailija
17/18 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä kahvilla tapahtuu?

Kahvin kyytipoikana nautiskellaan kuumasta anaaliseksistä.

Vierailija
18/18 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin kysyisi onko unelmointi kiellettyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä