Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistuttaako puolisosi toista sukupuolta olevaa vanhempaasi?

Vierailija
26.06.2018 |

Oletko yhdessä ihmisen kanssa, joka selvästi muistuttaa isääsi tai äitiäsi? Vai oletko etsinyt itsellesi täysin vanhempasi vasatakohdan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yhdessä ihmisen kanssa, joka selvästi muistuttaa isääsi tai äitiäsi? Vai oletko etsinyt itsellesi täysin vanhempasi vasatakohdan?

Isäni oli mustahiuksinen, vihreäsilmäinen, pitkä mies. Komeakin nuoruudenpäivinään. Ongelmaksi muodoistui vaan viina ja alkoholismi joka toi tullessaan väkivaltaisuuden.

Nykyinen mieheni on vaalea, sinisilmäinen, pitkä mies. Komea mun silmiin, komistuu päivä päivältä kun hiukset harmaantuu :) Ei väkivaltainen eikä alkoholisti.

Luonteessa on kyl muuten samankaltaisuuksia; mulle sopiva huumorintaju, nopeasti toimivat aivot, tarttuva nauru, huolehtivaisuus. (Isäkin oli, mutta vain kun oli selvinpäin. Kännissä kaikki oli kaoottista)

Vierailija
22/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muistuttavat jonkun verran. Sekä isäni että mieheni vaaleita, siniset silmät, kasvonpiirteissö samaa. Mutta isäni on 185 cm pitkä ja mieheni samanpituinen kuin minä eli 170 cm. Molemmat komeita pohjoismaalaisen näköisiä miehiä, hoikat vartalot myös.

Luonteessa paljon samaa. Molemmat hiljaisia, introverttejä, tarkkoja ulkonäöstä ja että kotona kaikki on järjestyksessä (kun taas minä ja äitini ei niin tarkkoja sellaisista). Molemmat osaa laittaa hyvää ruokaa ja tekevät sitä paremmin kuin minä.

Isäni on kuitenkin ollut alkoholisti ja epävakaa, mies ei juo mutta epävakaita piirteitä on tullut esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän