Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin terävään koputukseen?!

Vierailija
25.06.2018 |

Kuin oveen tai puuseinään olisi koputettu. Hätkähdin hereille. Mikä se oli?

Kukaan ei oikeasti koputtanut ja mulla oli koiratkin ympärillä ja ne nukkui.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua koputettiin olkapäähän.

Vierailija
2/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans erikoinen herääminen tässä noin viikko sitten. Heräsin yhtäkkiä noin kolmen aikaan yöllä ja avasin silmät. Katse osui suoraan pyykkitelineeseen, jossa kuivumassa olleet alushousuni tippuivat maahan samalla hetkellä, kun katseeni osui niihin. Jatkoin samantien unia, mutta aamulla kyllä ihmetytti, että miten voi tuollainenkin sattua kohdalleen.

Vierailija
4/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unen ja valvetilan sekoittuminen.

Vierailija
5/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin oveen tai puuseinään olisi koputettu. Hätkähdin hereille. Mikä se oli?

Kukaan ei oikeasti koputtanut ja mulla oli koiratkin ympärillä ja ne nukkui.

Nukahtamisvaiheen harhoja vain. Olen joskus havahtunut hereille esim. jonkun kovaan huutoon vaan todetakseni, että huuto oli pääni sisällä. Joskus taas tulee sellainen putoamisen tunne, johon havahtuu.

Vierailija
6/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kans erikoinen herääminen tässä noin viikko sitten. Heräsin yhtäkkiä noin kolmen aikaan yöllä ja avasin silmät. Katse osui suoraan pyykkitelineeseen, jossa kuivumassa olleet alushousuni tippuivat maahan samalla hetkellä, kun katseeni osui niihin. Jatkoin samantien unia, mutta aamulla kyllä ihmetytti, että miten voi tuollainenkin sattua kohdalleen.

Pöksyjä hiplaava pervokummitus tuli yllätetyksi 😁

Vierailija
7/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä ei ainakaan ollut unen ja valvetilan sekoittuminen. Aika outoa. 😨

Vierailija
8/21 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sattui samanlainen outo tapaus viime yönä. Heräsin neljältä yöllä terävän oven koputuksen ääneen. Kukaan ei koputtanut meidän oveen. En saanut enää unta.

Vierailija
9/21 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko stressiä, väsymystä, huolia?

Mä heräilin ovikellon soittoon usein aamuyöstä kun olin toipumassa väkivaltaisesta suhteesta.

Vierailija
10/21 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia minulle. Voi olla unensekaisuutta tai henkimaailman merkkejä.

Vierailija
11/21 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua koputettiin olkapäähän.

Minuakin on koputettu tiskatessa olkapäähän.

Vierailija
12/21 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä heräilin ovikellon soittoon usein aamuyöstä kun olin toipumassa väkivaltaisesta suhteesta.

Kyllä, voi liittyä myös huoliin ja stressiinkin. Pelkotiloihin myös.

Vierailija
13/21 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

öisiä hallusinaatioita vain. Minäkin olen joskus kuullut kolauksia ja koputuksia kesken unien kun oli elämässä stressaava aika.

Vierailija
14/21 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatunto se oli joka kolkutti

Vierailija
15/21 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin aikoihin muuten muilla nää tapahtuu?

Itsellä oudot heräilyt lähes poikkeuksetta 03 jotain. Tässä oli mielestäni joku ihan fysiologinen perusta kun joskus koitin aihetta tutkia.

Sitä sanotaan myös suden hetkeksi ja kuulema tuolloin myös menehtyvät ihmiset lakkaavat olemasta usein.

Vierailija
16/21 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkimaailma on kaikessa elämässämme mukana mutta tunnistamme nk. terveydelliset aspektit henkimaailman merkeistä ja kokemuksista. Joskus nämä voivat myös näyttäytyä yhdessä. Näkijä 

Vierailija
17/21 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia kokea etiäisiä

Vierailija
18/21 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unen kautta ääni? Naapurin naputus? Oven koputus?

Vierailija
19/21 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuollasia juttuja tapahtu aikoinaan kun olin hukkateillä. Heräsin millon ovikelloon (ketään ei ollu ovella) koputukseen tai sietämättömän kovaan johonkin suihkukoneen ääneen. Unissa oli ufoja ja vierailuja Saatanan luona. Hitler tuli käymään, tunnelma oli aina ihan hirveä kun paha oli läsnä. Ihan kauheaa.

Vierailija
20/21 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskeaa takana ja keltaista edessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi