Minä olen lomalla, naapurin äiti ajattelee että hoidan heidän lastaa omieni ohessa.
Minä olen kotona lomalla ja lapsen kaverin äiti laittaa lapsen tänne aamuisin (8) kun itse lähtee töihin. Me heräämme lomalla 9-9.30, kun muuten herätys on aina 6-7.
Kommentit (27)
Tämähän on hyvin toimiva lastenhoitomalli Porvoosta , kukaan ei hoida omiaan vaan lähettävät lapsensa aina naapuriin. Tämä takaa kaikille täystyöllisyyden . Hieno systeemi.
Asiaan kuuluu vielä ettei kukaan kysy keneltäkään, vaan asia tulee ikäänkuin yllätyksenä.
Mistä tiedät, että äiti on käskenyt tulemaan teille? Jos lapsi tulee vain itse yksinäisyyttään kun äiti on lähtenyt. Voisit ottaa kyllä asian puheeksi vanhempien kanssa, että ovatko edes tietoisia tilanteesta. Ja että teillä saattaa olla muita suunnitelmia, niin voi olla hyvä varmistaa lapselle turvallinen olo ja tekemistä muutenkin.
Itse sanoisin ovella, että meillä nukutaan vielä, enkä päästäisi sisälle. Sitä seuraisi viesti äidille, jossa kertoisin saman asian, että meillä nukutaan lomalla pitkään, emmekä halua ketään aamulla ovelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole tossu. Jätä lapsi pihalle.
Turha sitä lasta on heitteille jättää. Naapurille viesti että EI KÄY, ja jos jatkaa samaa rataa, lapsesta lasu. Viatonta osapuolta ei kuitenkaan laiteta kärsimään.
Luultavasti lapsi on niin iso, että olisi muutenkin kotona yksin äidin työpäivän ajan.
Kun hän tulee illalla, sanot laskuttavasi 40€/tunti, käteisellä kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole tossu. Jätä lapsi pihalle.
Turha sitä lasta on heitteille jättää. Naapurille viesti että EI KÄY, ja jos jatkaa samaa rataa, lapsesta lasu. Viatonta osapuolta ei kuitenkaan laiteta kärsimään.
Luultavasti lapsi on niin iso, että olisi muutenkin kotona yksin äitinsä työpäivän ajan. Ei ap ole mikään lastenhoitaja.