Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä olen lomalla, naapurin äiti ajattelee että hoidan heidän lastaa omieni ohessa.

Vierailija
25.06.2018 |

Minä olen kotona lomalla ja lapsen kaverin äiti laittaa lapsen tänne aamuisin (8) kun itse lähtee töihin. Me heräämme lomalla 9-9.30, kun muuten herätys on aina 6-7.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin laittaa? Sanotte että teillä on muita suunnitelmia. Simple as that.

Vierailija
2/27 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avaatte oven jos nukutte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan noin toimi ilman että on sovittu? Sano, että teille ei voi tulla niin aikaisin.

Vierailija
4/27 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5.

Vierailija
5/27 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö :)

Vierailija
6/27 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäikäimen lapsi? Huomenna lähetät lapsen kotiinsa, koska olette lähdössä johonkin. Tai sitten tänään viestit jotenkin, että et toimi enää lastenhoitajana.

Joskus näille täytyy olla tiukka ja käyttää häijyyttä. Jos pääsisitte lähtemään jonain iltana, niin että ette olisi seuraavana aamuna kotona...

Vierailija
7/27 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitten ottanut yhteyttä tähän äitiin ja sanonut, että lomalla nukumme pitempään, joten meille ei voi tulla klo 8, eikö niin?

Vierailija
8/27 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et olisi mennyt antamaan teidän avaimia naapurille.

Vierailija
9/27 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
10/27 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se lapsi saa teillä ajan kulumaan silloin 8-9 välillä, ennen kuin heräätte?

Vierailija
11/27 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis heräisimme myöhemmin. Vaikea sitä lasta on tuosta ovelta enää kotiinkaan käännyttää, äiti käskee tulemaan kun tietää että olemme kotona. Olisi eriasia jos asiasta sovittaisiin etukäteen, itse tarjoaisin edes jotain vaivanpalkaksi.

Vierailija
12/27 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tossu. Jätä lapsi pihalle.

Vierailija
13/27 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiltä menee just ensi yönä ovikello rikki hups vaan.

Vierailija
14/27 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis heräisimme myöhemmin. Vaikea sitä lasta on tuosta ovelta enää kotiinkaan käännyttää, äiti käskee tulemaan kun tietää että olemme kotona. Olisi eriasia jos asiasta sovittaisiin etukäteen, itse tarjoaisin edes jotain vaivanpalkaksi.

Ei ole vaikea. Et vaan avaa ovea. Ei ole sinun velvollisuutesi.

Vierailija
15/27 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä lapsi kotiinsa ja sano että voi tulla 12:00 jälkeen.

Vierailija
16/27 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti haloo. Kun ovikello soi niin käyt sanomassa, että teille voi tulla lounasajan jälkeen. Oikeasti pitää avata suu eikä olla tossu, jota käytetään hyväksi.

Vierailija
17/27 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannat kassia ym. tavaraa autoon ja kerro, että olette lähdössä aamulla mökille/mummolaan/kylpylään tmv.

Vierailija
18/27 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai koko lomaasi voi mennä naapurin lapsen mukaan. Vähän järkeä peliin.

Vierailija
19/27 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvää päivää. Mitä jos menisit ihan suoraan sanomaan naapurin kersan äityliinille, että ei sovi, että muksu tungetaan teille, vai oletko taas yksi palstan lapatossukka joka ei uskalla.

Vierailija
20/27 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot lapselle vaan ihan ystävällisesti että kuule, meille ei voi näin aikaisin tulla, nukumme vielä. Pyydä vaikka viemään äidilleen sellaisia terveisiä jos siihen vetoaa "äiti käski" tms.