Miesten vessat ja naisten vessat löytyy, mutta minulle ei ole vessaa
On se kumma! Olin tänään isossa kauppakeskuksessa, mutta siellä oli vain miesten ja naisten vessoja. En päässyt vessaan koko reissun aikana ja jouduin pidättelemään kotiin asti. Tätäkö tapahtui vielä vuonna 2018?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen idioottimainen aloitus, jonka tarkoituksena on epäilemättä yrittää saada transihmiset naurettavaan valoon yrittämällä vedota seikkaan josta yksikään okea transihminen ei välitä, vaan haluaisi keskittyä asioihin joilla on heille merkitystä.
Minulle tällä on iso periaatteellinen ja käytännöllinen merkitys.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On se kumma! Olin tänään isossa kauppakeskuksessa, mutta siellä oli vain miesten ja naisten vessoja. En päässyt vessaan koko reissun aikana ja jouduin pidättelemään kotiin asti. Tätäkö tapahtui vielä vuonna 2018?
Tähän se maailma menee. Kaikilla muilla paitsi valkosilla heteroilla on ongelmia ja niistä jaksetaan itkeä joka paikassa ja koko aika. Se vehje mikä sulla on housuissa, niin siihen vessaan menet tai et mene ollenkaan. Vaikka mielesi pomppii ja leikit ettet tiedä kuka olet tai suostu olemaan, niin älä tee siitä numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen idioottimainen aloitus, jonka tarkoituksena on epäilemättä yrittää saada transihmiset naurettavaan valoon yrittämällä vedota seikkaan josta yksikään okea transihminen ei välitä, vaan haluaisi keskittyä asioihin joilla on heille merkitystä.
Ap
Kukin saa peritaattensa mukaisesti kusta ja paskoa housuihinsa ihan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inva-vessa on varmaan sinulle se sopiva vaihtoehto jos nuo muut ei syystä tai toisesta sovi.
Invavessa on tarkoitettu liikuntarajoitteisille ym. En minä voi sitä käyttää.
Ap
Aa, tahdot siis, että jokainen vessa olisi myös mm. pyörätuoli-invalideille sopiva, jos kerran mitään erottelua ei sallita. Vähän tulisi vaan pitkät jonot, kun 4-5 vessan sijaan samaan tilaan mahtuisi vain se yksi invavessan kokoinen koppi. Vai tarkoitatko, että erottelua saa tehdä, kunhan se vain on sinun mielesi mukaista erottelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole käytännöllistä merkitystä. Siellä kopissa ei sun vehkeitäs tule kukaan tarkistamaan.
Mäkin koen itseni Katri Helenan ja Donald Trumpin väliseksi hybridiksi jossa on ripaus alasknpuhvelia, miksei mulle oo vessaa...😭
Sit välillä mä koen olevani yhtä luonnon kanssa, mulle pitää rakentaa semmonen puunrunkovessa jonka koloon saan kakkia...aww...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ymmärrän että nuorena ihmisenä periaatteellisuus on tärkeää. Koita kuitenkin ymmärtää se, että turha uhriutuminen ja asioiden tekeminen ongelmalliseksi kalahtaa useimmiten omaan nilkkaan. Empatiaa ei heru vaan päinvastoin, turha nillitys ärsyttää :(
Haluan ymmärtää, kun sinulla on oikea ongelma. Minusta vessa-asia ei ole sellainen.
Pitäisi kai korvata miesten ja naisten kuviot pippelin ja pimpin vastaavilla niin ei pääsisi tällaisia vakavia identiteettiongelmia syttymään...
Olisit vaan suosiolla mennyt naisten vessaa, naiselta kuiteskin näytät muiden silmissä.
...mut usein mä tunnen itseni erityisherkäksi, toisten pissan lorina saa kylmät väreet menemään selkäpiitä myöten.
Puistattaa ajatella että jonkun Tertun selluliittinen kankku on hieraissut sitä vessan rengasta...mä haluuuuun erityisherkille oman yksityistoiletin ja budoaarin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inva-vessa on varmaan sinulle se sopiva vaihtoehto jos nuo muut ei syystä tai toisesta sovi.
Invavessa on tarkoitettu liikuntarajoitteisille ym. En minä voi sitä käyttää.
Ap
Myöskään meille messerschmitt-hävittäjiksi itsemme kokeville ei ole omaa vessaa.
Huoh...
Osta itselles bajamaja ja vedä sitä perässäs missä kuljetkin. Ja voit olla mikä tahansa örkki mistä todellisuudesta tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kai korvata miesten ja naisten kuviot pippelin ja pimpin vastaavilla niin ei pääsisi tällaisia vakavia identiteettiongelmia syttymään...
Tämä nyt ei ole mikään ratkaisu niin kauan kuin syntyy ihmisiä joila on molemmat, eikä se ole aivan harvinaista edes. Nykyään tietääkseni molemmat jätetään kunnes ihminen on tarpeeksi kypsynyt tiedostaakseen itse haluaako leikkausta ja kumpaan suuntaan.
Voin myydä ylimääräisen kemiallisen vessani autosi tavaratilaan, pyöräsi tarakalle tai selkäreppuusi.
Itse asiassa mä usein koen että mun sukupuolielimet on kuin suuri taideinstallaatio ja mä teen vessassakäymisestä voimaannuttavan kokemuksen.
Läjäytän vehkeeni päin kylmää kaakelia ja mumisen säkeitä Nietschen tuotannosta. Sitten teen 1x2 tilataideteoksen sotkemalla vessapaperia veden ja urean kanssa. Yleisön taputtaessa näytökselleni purskauttelen suustani vaahtoa.
Mä haluuun taidevessat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset menny siihen invavessaan? Kaikesta sitä pitääkin uhriutua. Suosittelen pysymään kotona jos noin vaikeeta on. Tällaista se tulee olemaan, ei mikään talous kestä sitä että jokaisen promillenkin porukan poikkeavuuden takia muut joutuvat kustantamaan. Oisko mahdollista että sinäkin joustaisit hieman?
Järkevää olisi tehdä vain kaikille sopivia vessoja. Ei mitään jaottelua.
Ap
Minä haluan istumapissaajille sopivia vessoja, enkä sellaisia missä on kusiroiskeita ympäriinsä. Tätä varten jaottelu on joskus tarpeen - valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Näin se toimisi
0/5