Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monella on mennyt välit vanhempiin katki ja miksi?

Vierailija
25.06.2018 |

Mä en pidä yhteyttä, koska äitini varasti rahaa ja isäni ahdisteli lastani.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo äitini kanssa enää tekemisissä, koska se lannisti minulta kaiken elämäniloni, enkä tarvitse sellaista ihmistä elämässäni yhtikäs mihinkään.

Vierailija
2/7 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo äitini kanssa enää tekemisissä, koska se lannisti minulta kaiken elämäniloni, enkä tarvitse sellaista ihmistä elämässäni yhtikäs mihinkään.

Ja siis myös auttaessaan se ihminen onnistui olemaan lannistava, joten ei mene läpi mikään "mutta onhan kaikissa hyviäkin puolia, kai hän oli joskus myös mukava" -skeida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat tekivät omat ratkaisunsa jo aikoja sitten tahoillaan ja katkaisivat välinsä minuun. Siis biologiset vanhemmat, ei siinä juuri muuta vanhemmuutta ollutkaan. Terapia on auttanut ja ollut täysin välttämätöntä asiassa. Olen ymmärtänyt että suurin osa ihmisistä on hyvän puolella.

Vierailija
4/7 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hirvittävä väkivaltalapsuus ja aikuisenakin huono kohtelu jatkui (iva, pilkka, arvostelu, haukkuminen). Vasta30v iässä laitoin välit poikki. Kaduttaa vain se etten tehnyt sitä jo 10v aikaisemmin.

Vierailija
5/7 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla hirvittävä väkivaltalapsuus ja aikuisenakin huono kohtelu jatkui (iva, pilkka, arvostelu, haukkuminen). Vasta30v iässä laitoin välit poikki. Kaduttaa vain se etten tehnyt sitä jo 10v aikaisemmin.

Voimahali. Tee itsellesi ihana elämä ja anna anteeksi itsellesi että jouduit elämään väkivallan keskellä. Susta tuli ihana kaikesta huolimatta!

Vierailija
6/7 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimahali. Tee itsellesi ihana elämä ja anna anteeksi itsellesi että jouduit elämään väkivallan keskellä. Susta tuli ihana kaikesta huolimatta!

Voimakielari täältäkin!

Vierailija
7/7 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hh3 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimakielari täältäkin!

No tämä jos mikä sai hyvälle mielelle! T. Äskeinen