Milloin olet viimeksi käynyt ulkohuussissa?
Kommentit (31)
Lapsena kävin isotädin kesämökillä. Tästä on aikaa kohta 50 vuotta. En yhtään enää muista, millainen kokemus se oli, mutta varmaan ihan ok, kun ei mitään painajaisiakaan ole jäänyt mieleen.
Eilen. Kakkahätä. Ihan ok kokemus.
Asumme vanhalla maatilalla. Meillä on iso vanha kahden istuttava ulkohuussi ja kesäisin aine harrastamme vaimoni kanssa siellä seksiä, koska meillä on lapsia ja ei ole lapsien kiva kuunnella vanhempien lemmenleikkejä : )
Viime syksynä eräässä isommassa tilaisuudessa. Vessa oli jo melkein paskottelu täyteen ja haju oli oksettava.
Pari vuotta siitä kohta on, vietin usein aikaa miesystävän mökillä. Minulla ei ole oikeastaan mitään ongelmaa käyttää ulkohuussia, vaikkei nyt olisikaan niin nykyaikainen ja hajuton ja hoidettu.
Ihan kiva kokemus oli 2 päivää sitten. Karpäset kutittelivat ihanasti klittaani, sain melkein orkun.
Eilen mökillä useampaankin kertaan. Ihan normikokemus. Siisti kompostivessa ei haise, eikä ole hajottajamikrobeja suurempia ötököitä
Tänään. Meillä on mökillä Biolanin vessa, ihan samanlainen vessapytty kuin kotonakin. Ainoa ero on, että tuotoksia ei huuhdella vedellä vaan päälle laitetaan pieni kipollinen kuoriketta. Keväällä meillä on aina hyvää kompostimultaa kukille.
Festareilla bajamajassa kun oli pakko. Ällö kokemus. Siisti mökkihuusi on ihan toista.
Mä käyn pusikkopask*lla ja -kusella. Mihkään pask*mökkiin mene.
Kaksi tuntia sitten. Ei haise, kun on Biolanin kompostoiva wc. Siinä on kätevä kompostoida mökin biojätteet myös.
Vierailija kirjoitti:
Asumme vanhalla maatilalla. Meillä on iso vanha kahden istuttava ulkohuussi ja kesäisin aine harrastamme vaimoni kanssa siellä seksiä, koska meillä on lapsia ja ei ole lapsien kiva kuunnella vanhempien lemmenleikkejä : )
Kahden istuttava?!?! Siis kaksi reikää vierekkäin? Vai sylikkäin?
Vierailija kirjoitti:
Lapsena kävin isotädin kesämökillä. Tästä on aikaa kohta 50 vuotta. En yhtään enää muista, millainen kokemus se oli, mutta varmaan ihan ok, kun ei mitään painajaisiakaan ole jäänyt mieleen.
Miksihän tätäkin piti jonkun alapeukuttaa? On pieni suku ja tuo isotäti oli ainoa, jolla oli kesämökki. Siellä pääsin muutaman kerran lapsena käymään. Olen ollut yksineläjä koko ikäni eikä ole ollut varaa mökkiä ostaa. Yksinäisen, autottoman ihmisen ei ole mitään järkeä edes vuokrata.
Niin ja tietysti siis kaupungissa asun ja olen ikäni asunut. Ei ole ulkohuusseja täällä.
Ihan perus-mökkijuttu. Kompostoiva ulkohuussi on kodikas, erittäin siisti, ja paljon ekologisempi kuin vesivessa, voisin hyvin ottaa kotiinkin sellaisen kesäkäyttöön, jos se olisi mahdollista.
Eilen kävin, pissahädän takia, oli helpottava kokemus.
Tänään. Aamukakalla katselin huussin ikkunasta puita ja kuuntelin lintujen laulua :D
15-vuotta sitten ja se riitti. Paarma purasi perskankusta ja tulehtui.