Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Näin kommentoi eräs vanha ja kokenut lastenlääkäri keskusteluun perhepeti vastaan omassa sängyssä nukkuminen:
27.04.2006 |
" Eikös sitä itsekukin halua nukkua semmoisen vieressä jota rakastaa!" Aika hyvin sanottu.
Kommentit (5)
Että mitä Luoja ei ole laittanut kehoon voi tehdä vaivoja.. ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että itse unihäiriöisenä nukkuisin mieluiten ypöyksin, vaikka perhettäni rakastankin. Ennen kaikkea siksi, että saisin itse valvoessani kääntyillä rauhassa ketään häiritsemättä.
Ei meinaan suostunut nukkumaan vieressä vastasyntyneenäkään. Aivan tunnevammainen ihmisenalku siis.
Vierailija:
Ei meinaan suostunut nukkumaan vieressä vastasyntyneenäkään. Aivan tunnevammainen ihmisenalku siis.
meillä samanlainen 1 vuotias, muuten haluaa olla sylissä, mutta nukkua haluaa rauhassa. pilalla siis koko lapsi
Alue: Aihe vapaa
Minä en halua nukkua KENENKÄÄN vieressä, en lasten enkä edes miehen. Nukumme toki miehen kanssa samassa sängyssä, mutta ehdottomasti omilla puolillamme. Uneni häiriintyy pahasti, jos joku kääntyilee, tönii tai potkii vieressäni. Olen aina aamuisin väsynyt ja kiukkuinen, jos lapset ovat tulleet väliimme kiehnaamaan.
Olen mieluummin rakkaitteni lähellä silloin kun olen valveilla.