Te, joilla on Insera -pyörä! Onko hyvä ja onko kestänyt ajamista?
Crescentin hinta /laatu ei ole mielestäni kohdillaan.
Kommentit (9)
Markettiroskaa jolla ajelee vain valkoinen pikavipeillä luottotietonsa menettänyt roskaväki..
Positiivinen puoli noissa himmeleissä on se, että edes pahimmissa tuskissaan oleva narkkari ei moista viitsi nyysiä.
Vierailija kirjoitti:
Markettiroskaa jolla ajelee vain valkoinen pikavipeillä luottotietonsa menettänyt roskaväki..
Mistä marketista niitä saa? En oo nähny ainakaan citymarketissa enkä prismamarketissa.
Inseralla, kuten melkein kaikilla merkeillä on eri tasoisia pyöriä. Kalliinpi pää valikoimasta on ihan ok, kun eihän "pyörävalmistaja" tee juuri muuta kuin rungon (joka taitaa hajota todella harvoin) ja siihen yleensä shimanon osasarjaa kylkeen; kalliimmalla hinnalla saa korkeampilaatuisia osasarjoja yleensä. Kannattaakin katsella millä osasarjoilla pyörät ovat; googlaamalla löytyy varmasti tietoa osasarjojen laaduista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on insera ja tienaan 70 000+ vuodessa. Mutta mä en välitäkään merkeistä. Hinta-laatusuhde ok. Ja näin pääkaupunkiseudulla silläkin on arvo että ei tarvitse kerran vuodessa ostaa uutta kun vanha varastetaan. Nykyinen pyörä siis 11v vanha.
15 vuotta käytössä ja toimii edelleen kuin eilen ostettu. Pitää vaan kunnossa ja huoltaa, niin hyvin pelaa. Hintaa oli jtn. 300€.
Mulla jo 13 vuotta vanha.
Hyvin on riittänyt minun tarpeisiin, nyt ajattelin kyllä syksyn alennusmyynneistä ostaa uuden.
Eli jos ei halua olla mikään vauhtihirmu ja ego muutenkin kestää, niin kyllä se ihan peruspyörstä käy. Ja olen tosiaan ihan sellaisella kympin peruslukolla lukinnut minne vain. Ei kelpaa :D
Peruslukko vain sitä varten, ettei joku humalainen keksi ajaa.
Joinain kesinä olen parikin tuhatta km ajanut sillä. Nyttemmin vähemmän.
12 vuotiaalla pojalla ollut vuoden käytössä eikä ole saanut rikki vielä. Eli on ihan käypä peli.
9 vuotta vanha, ja edelleen käytössä. Ja ei tartte pelätä että se vietäisiin, niin kuin jopolla. 😏