Selasin Tinderiä, ja miksi ihmeessä ukot laittavat sinne koulutuksekseen
elämän kova koulu??? Näitä on siellä PALJON. Onko tuo olevinaan huumoria, vai mitä?
Pyyhkäisy suoraan vasemmalle.
Kommentit (48)
M35 kirjoitti:
Sanokaapa naiset kannattaako laittaa insinööri amk vai jättääkö kokonaan pois?
Mun mielestä yksityiskohdat esim. koulutuksesta, pituudesta, painosta, varakkuudesta, palkasta, asumismuodosta yms ei kuulu profiilitietoihin. Jos haluisin tavata uuden ihmisen, niin pitäisin seuraavia asioita tärkeinä:
- pari hyvää kuvaa (yksi kokovartalokuva josta näkee vähän kokonaisuutta, ja yksi kasvokuva josta näkee kasvonpiirteet että tunnistaa tavattaessa, ja ehkä yksi tilannekuva esim lempiharrastuksesta)
- rento kuvaus persoonasta (esim harrastuksen tai kiinnostuksenkohteiden maininta, mahdollisesti ikä ja mitä hakee sovelluksesta)
- sijainti
Näiden lisäksi joku varallisuus/statuksen maininta/omistusasunto aiheet tuntuvat pelkältä lesoilulta. Jonkun pituuden/painon maininta kertoo mulle että tyyppi hakee pelkkää seksiseuraa kun on pakko kertoa strategisia mittoja.
"Sanokaapa naiset kannattaako laittaa insinööri amk vai jättääkö kokonaan pois?"
Kannattaa laittaa. Tai riippuu tietenkin, että onko toiveissa fiksu, ehkä koulutettukin nainen vai joku elämänkoululainen. Itse arvostaisin.
Mulla ei ole koulutusta elämässä, eikä Tinderissä.
Tällä yhdistelmällä ei saa matcheja. Ei elämässä, eikä Tinderissä.
M35 kirjoitti:
Olipas vastakkaiset mielipiteet. Tuntuu vain, että monille insinöörin mainitseminen on välitön turn off. Pituuden olen laittanut itse sen takia kun monella naisella näkyy se pituusvaatimus olevan niin eipä tarte ainakaan sitten turhaan sitä miettiä.
Muistan että kun kerran kävin treffeillä yhden todella bimbon naisen kanssa niin hän tokaisi aika alkuvaiheessa että "oletko sä insinööri?" ja kun vastasin että en todellakaan niin hän kysyi että "no mikä sä sitten olet?"
Olin aistivani tuosta insinööri-kysymyksestä että hän ei tarkoittanut sitä positiivisessa mielessä =P
Joku toinenkin nainen toisilla treffeillä mainitsi että kävi kerran treffeillä insinöörin kanssa eikä heillä ollut minkäänlaista kemiaa.
En itse ymmärrä että mistä tuollainen insinöörien dissaus-stereotypia johtuu.
M35 kirjoitti:
Minäkin sanoisin, että kannattaa laittaa. Mutta voin edustaa sitä pienempää ryhmää naisia, joiden mielestä kaikkein hottiksimpia miehiä ovat insinöörit, amk tai yliopisto. Ja jos tyyliltäänkin vielä sellainen hieman introvertti ja nörtin oloinen, niin aina parempi.
Ihanjeba kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Minäkin sanoisin, että kannattaa laittaa. Mutta voin edustaa sitä pienempää ryhmää naisia, joiden mielestä kaikkein hottiksimpia miehiä ovat insinöörit, amk tai yliopisto. Ja jos tyyliltäänkin vielä sellainen hieman introvertti ja nörtin oloinen, niin aina parempi.
Mietin vaan kun mätsejä ei pahemmin tullut, että teinkö tuossa virheen kun tuo insinööri luki, mutta ei se siitä tainnut johtua sitten. Toki muitakin syitä kuten se profiiliteksti.
Elämänkoulu on niin nähty ja pilkattu niin moneen otteeseen Feissarimokista Vauva-palstalle, että pidän kyllä jotenkin vajaaälyisenä jääräpäänä henkilöä, joka silti yhä ylpeänä kantaa ko. leimaa pärstänsä alla netissä. Toisaalta ei se leiman poistaminen sitä henkilöä miksikään muuta, joten ihan hyvä, että on varoituksena henkilön ajatusmaailmasta, niin ei kummatkaan tuhlata aikaamme toisiimme, vaan pääsee vastapuolikin helpommin kaltaisensa seuraan, jossa pariutumiseen on realistiset mahdollisuudet.